07:38 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعضای شورای عالی کار

حقوق 4 میلیون تومانی کارگران و سر بی کلاه کارمندان!
نماد برتر - شورای عالی کار دقایقی قبل با افزایش ۳۹ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ کارگران موافقت کرد و پایه حقوق کارگران را از یک میلیون و ۹۱۲ هزار تومان به بیش از دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان افزایش داد.
رشد ۱۴۰۰ درصدی حق مسکن کارگران در دولت تدبیر و امید
نماد برتر- حق مسکن کارگران در این سال‌ها ۱۴۰۰ درصد افزایش یافته و از رقم ۲۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۴ به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۹ رسیده است.
پرداخت معوقات حق مسکن کارگران از ابتدای سال
نماد برتر- یک مقام مسئول کارگری معتقد است حق مسکن شامل بخشنامه دستمزد شورای عالی کار است و معوقات آن باید از ابتدای سال به کارگران پرداخت شود.
رد بازنگری مجدد دستمزد کارگران در نیمه دوم سال
نماد برتر- دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با رد هرگونه خبر افزایش مجدد دستمزد در نیمه دوم سال گفت: بحث بازنگری مجدد دستمزد مطرح نیست مگر اینکه دستگاههای حاکمیتی با توجه به دوبرابر شدن فاصله معیشت و دستمزد و وضعیت زندگی کارگران در شرایط حاضر مجددا به بحث دستمزد ورود کنند.
آرزوی ۲۸ ساله جامعه کارگری برآورده شد...
نماد برتر- راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار، تعیین سقف زمانی انعقاد قراردادهای موقت کار،‌تصویب سند ملی کار شایسته و امضای تفاهم نامه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران از مهمترین اقدامات وزارت کار در سال گذشته بود.
مجوزها را باطل کنید، بازار به حال عادی برمی‌گردد!
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری معتقد است برخورد با احتکارکنندگان و اخلال گران بازار با جریمه نقدی چند صد میلیون تومانی و پلمپ چند روزه جواب نمی‌دهد و تعزیزات و سازمان بازرسی باید مجوزهای واردات و صادرات و کسب و کار یک عده را باطل کند تا بازار به حالت عادی خود برگردد.
حق مسکن کارگران بالاخره تصویب شد
پایگاه خبری راد: در پی تصویب افزایش کمک هزینه مسکن کارگران در هیات دولت، حق مسکن کارگران به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
کارفرمایان بلاتکلیف مصوبه حق مسکن
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اشاره به بلاتکلیفی کارفرمایان در عدم ابلاغ مصوبه حق مسکن کارگران، تصریح کرد: با توجه به تصویب مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت، افزایش کمک هزینه مسکن قطعی است و به زودی در فیش حقوقی کارگران اعمال خواهد شد.
افزایش دستمزد بهترین هدیه به کارگران بود
پایگاه خبری راد: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار بهترین هدیه به کارگران را افزایش ۴۰۰ هزار تومانی دستمزد دانست و ضمن تاکید بر نظارت دولت بر قیمت‌های بازار بر لزوم حفظ حیات بنگاه‌ها و امنیت شغلی کارگران تاکید کرد.
تعیین تکلیف حق مسکن کارگران در روزهای آینده
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می‌گوید: رضایت از افزایش دستمزدها زمانی به دست می‌آید که بازار در ثبات به سر برده، اقلام و مایحتاج ضروری کارگران از افزایش قیمت‌ها تأثیر نپذیرد.
حقوق کارگران در سال ۹۸ چقدر شد؟
پایگاه خبری راد: با تصویب افزایش ۳۶.۵ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۳۹۸ در آخرین نشست اعضای شورای عالی کار، پایه حقوق کارگران ۴۰۰ هزار تومان بیشتر شد و از یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان به یک‌ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان رسید.
پایه حقوق کارگران ۴۰۰ هزار تومان بیشتر شد
پایگاه خبری راد: اعضای شورای عالی کار دقایقی قبل با افزایش ۳۶.۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران موافقت کرده و پایه حقوق کارگران در سال ۹۸ را ۴۰۰ هزار تومان افزایش دادند.
کام کارگران در نهایت شیرین می‌شود؟!
پایگاه خبری راد: از نگاه بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه کار در سال ۹۷ اتفاقات متعددی در حوزه روابط کار رخ داد که در مواردی کام کارگران را تلخ کرد. امید است سال پیش رو فارغ از مشکلات اقتصادی و معیشتی با رویدادهای مبارک و خوشایندی برای کارگران همراه باشد.
کارفرمایان مشکلاتشان را با دستمزد تاخت نزنند!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی می‌گوید دولت باید به جریان تعیین دستمزد سال ۹۸ کارگران ورود کند و کارفرمایان را نسبت به بیمه و مالیات و دارایی مورد حمایت قرار دهد تا جریان مذاکرات مزد روند متعادلی پیدا کرده و دست کارفرمایان برای افزایش دستمزد کارگران باز باشد.
مشکل اصلی کارفرمایان " دستمزد " نیست
پایگاه خبری راد: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می گوید ۹۰ درصد مشکلات کارفرمایان در جای دیگر است و شاید ۱۰ درصد هزینه‌های آنها را دستمزد نیروی کار شامل شود، از این رو از دولت می‌خواهیم در شرایط موجود به کارفرمایان کمک کند تا فشار هزینه‌ها از دوش کارگران برداشته شود.
صفحه قبل | صفحه بعد