07:56 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشتغال جوانان

قیمت برق ارزان می شود
طی 5 سال آینده تعرفه فعلی بهای برق تغییری نخواهد کرد و با ثابت نگه داشتن تعرفه برق نه‌تنها قیمت برق افزایش نخواهد داشت بلکه با در نظر داشتن افزایش نسبی قیمت‌ها، بهای برق برای مصرف‌کننده ارزان‌تر هم تمام می‌شود.
امروز بزرگترین شرکت‌های دنیا، شرکت‌های نفتی و معدنی نیستند
نماد برتر- روحانی خاطر نشان کرد: قدرت اقتصادی دیگر در اختیار معادن، نفت، فولاد و... نیست. البته آنها جایگاه خود را دارند، اما امروز فکر و ایده و فناوری به جای معدن نشسته است.
در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اعتبار ویژه ای برای مناطق محروم در نظر گرفته شود
نماد برتر- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ از دولت خواست که اعتبار بیشتری برای مناطق محروم در رین لایحه در نظر بگیرد.
اگر دنبال کار و نیروی کار هستید بخوانید!
نماد برتر- با آغاز به کار سامانه اشتغال و کسب و کار ایرانیان علاوه بر امکان درج و ثبت اطلاعات شغلی شاغلان و مشاهده و اصلاح سوابق شغلی، زمینه ایجاد فرصتهای کسب و کار برای جوانان جویای کار و جذب نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان فراهم شد.
معضل بیکاری جوانان با سربازی رفتن حل می‌شود؟
نماد برتر- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح جزئیات، اهداف و چشم اندازهای مهارت آموزی برای سربازان را تشریح کرد.
بروکراسی شدید اداری و موانع جدی بر سر راه تولید و اشتغال جوانان را ناامید کرده است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با انتقاد از وضعیت فرهنگی کنونی کشور در عرصه استفاده از تکنولوژی عنوان کرد: تغییر جنون آمیز تلفن همراه و غرق شدن در ابتذال ماهواره و تلگرام نوجوانان ما را در کوچه های حیرت و سرگردانی سردرگم کرده است.
بهره برداری از 3000 طرح شهرک‌های صنعتی تهران تا سه سال آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ۵۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان تهران وجود دارد و ۳ هزار طرح در حال اجراست.
وام اشتغال ۵۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات به ۲۳ هزار طرح اشتغال پرداخت شده و ۵۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
 بحران سیل موجب بی‌توجهی دولت به موضوع گرانی و تورم نشود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت باید خسارت‌های سیل را به صورت واقعی برآورد کند و این خسارت‌ها را پرداخت کند، تاکید کرد: باران سیل موجب نشود که دولت به دغدغه‌های مردم مانند گرانی و تورم بی‌توجه باشد.
در اجرای تونل گلاب دو با مشکلاتی مواجه هستیم
پایگاه خبری راد: استاندار اصفهان گفت: با وجودی که پروژه سد تونل سوم کوهرنگ امروز هیچ مشکل مالی ندارد، اما پیمانکار این طرح چابکی لازم را ندارد.
رابطه با همسایگان را روز به روز توسعه خواهیم داد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت، رونق تولید و اشتغال جوانان است، اظهارداشت حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران درسال 98بیش از ۲۰ درصد افزایش می یابد.
 در بودجه ریزی به تولید و اشتغال توجه ویژه ای شده است
پایگاه خبری راد: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس با همه فشارهای موجود در تلاشند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال فراهم شود و در بودجه ریزی به تولید و اشتغال توجه ویژه ای شده است.
تلاش دولت؛ بهبود وضع معیشتی کارمندان
پایگاه خبری راد: تمام تلاش دولت بر این است تا وضعیت معیشتی مطلوبی را برای کارکنان دولت فراهم آورد که در این زمینه خبرهای خوشی نیز در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 عمده دروس دانشگاهی به درد ایران نمی‌خورد
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: عمده دروس دانشگاهی به درد ایران نمی‌خورد.
ایران‌خودرو و سایپا مثل شرکت‌های آمریکایی‌ قوانین تحریم را علیه ملت اجرا می‌کنند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز می‌بینیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت دنباله‌روی دلالان و واسطه‌ها شده و وضعیت طوری است که انگار ایران خودرو و سایپا جزو شرکت‌های آمریکایی شده و قوانین تحریم را نسبت به ملت ایران اجرایی می‌کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد