13:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسلامشهر

ایجاد مشوق‌های مناسب برای توسعه و حمایت از تولید
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با تاکید بر آمادگی وزارت صمت در تعامل با سایر دستگاه‌ها برای رونق تولید، بسته پیشنهادی وزارت صمت را در رونق تولید اثرگذار توصیف کرد.
حذف امضاهای طلایی درصورت عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس کالا
نماد برتر- به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس امضاهای طلایی حذف شده و قاعده اصولی بر بازار حاکم می‌شود.
تجهیزات غیراستاندارد ۱۸ شهربازی در استان تهران پلمب شد
نماد برتر- مدیرکل استاندارد تهراناز توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته خبر داد.
بانک ملت حامی شرکت بورسی با قدمت ۶۵ ساله شد / تبدیل زیان به سود
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت در بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی گفت: این شرکت با حمایت "وبملت" از زیان دهی به سودآوری تغییر وضعیت داد و هم اکنون با شرکت های خارجی رقابت می کند.
 چرا موضوع تبدیل فرودگاه امام (ره) به منطقه آزاد اجرایی نمی شود؟
نماد برتر- نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با بیان اینکه ۱۰ سال از تصویب موضوع تبدیل فرودگاه امام به منطقه آزاد می گذرد گفت که اجرای این مصوبه بخش عظیمی از تحریم ها را برطرف کند.
واکنش راه‌آهن به مشکل پیش‌آمده در یکی از قطارهای حومه‌ای تهران - قم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مشکلات به‌وجود آمده طی سفر روز گذشته یک قطار حومه‌ای در مسیر تهران - قم توضیحاتی را ارائه کرد.
قرار گرفتن سازه‌های مهم در مناطق حساس زلزله‌زا
پایگاه خبری راد: وجود ۱۵ گسل اصلی و فرعی موجب شده تا شهر تهران به شهری با پتانسیل لرزه‌ای بالایی شناخته شود و به اعتقاد محققان این حوزه، تهران علاوه بر آنکه متاثر از گسل‌های اصلی است، از فعالیت گسل‌های پیشوا"، "ایوانکی" و "ری" همچنین گسل ماهدشت در کرج تاثیرپذیر است.
خانه در اطراف تهران چند؟
پایگاه خبری راد: اگر به دنبال خانه زیر ۱۰۰ میلیون تومان در اطراف تهران هستید می‌توانید در شهرهای پاکدشت، قرچک، پرند، هشتگرد و ملارد به هدف خود برسید؛ اگر مقداری بیشتر هزینه کنید در شهر جدید اندیشه نیز می‌توانید با استفاده از وام و پول پیش خانه‌دار شوید.
تشکیل کمیته فرعی برای بررسی بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام (ره)
پایگاه خبری راد: استاندار تهران با اشاره به این که تا ۱۰ روز آینده یک کمیته فرعی با حضور صاحبان سرمایه و محققان محیط زیست کشور برای بررسی کانون‌های ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) تشکیل می‌شود، گفت: اگر صاحبان صنایع همکاری کند می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم تا تابستان سال آینده بوی نامطبوع در مسیر این فرودگاه رفع شود.
تامین‌اجتماعی در ازای چک‌های «بابک زنجانی» هیچ‌ تعهدی به شرکت نفت ندارد
پایگاه خبری راد: در پی موفقیت سازمان تامین اجتماعی در بازپس‌گیری چک‌های تحویل داده شده به بابک زنجانی در سال ۹۲ توسط مدیرعامل وقت سازمان تامین اجتماعی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، این رخداد را تبریک گفتند.
شبکه فاضلاب، تهران را می‌بلعد!
پایگاه خبری راد: پدیده فرونشست‌ها با وجود بی‌اعتنایی مسئولان همچنان تهران را تهدید می‌کنند تا جایی که فرودگاه بین‌المللی امام را نشانه رفته‌اند.
مدیریت پسماند در آرادکوه در شأن پایتخت نیست
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه پسماندهای آراد کوه و روان‌آب‌های غرب استان تهران از جمله منشاءهای اصلی ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) است، گفت: مدیریت پسماند در آرادکوه در شأن پایتخت و نظام نیست.
تکمیل خطوط ریلی میان شهرستان‌های استان تهران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به تکمیل خطوط ریلی میان شهرستان‌های استان با شهر تهران گفت: با تکمیل این خطوط شبکه ریلی رینگی در سطح استان تهران ایجاد خواهد شد که می‌تواند نقش موثری در کاهش معضلات ترافیکی استان تهران به ویژه شهر تهران داشته باشد.
لاریجانی: سیاست‌های ارزی کشور به‌زودی نهایی و اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف روزهای آینده باید سیاست‌های جدید ارزی اعلام شود تا آن جا که اطلاع دارم کارها نهایی شده بنابراین باید ساختار اداره کشور براساس علم اقتصاد جلو برود نه اینکه سیاست‌های دستوری به کار گرفته شود.
۱۰ هزار میلیارد تومان تا اتمام طرح فاضلاب تهران
پایگاه خبری راد: قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد شبکه فاضلاب تهران تکمیل شده است. اما برای اتمام کامل این طرح به ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز است.
صفحه قبل | صفحه بعد