18:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارسال کالا

توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
نجات از دام بحران کرونا
نماد برتر- تعطیلی‌های اخیر، بازار خیلی‌ها را کساد کرده است و احتمالا این روند تا چند هفته ادامه داشته باشد. کسب و کارهایی که در گروه مشاغل غیرضروری طبقه‌بندی می‌شوند و تعطیلی آن‌ها اجباری است، بیش از بقیه در این دوران لطمه خوردند.
انتقاد همتی از روحانی درباره ترخیص کالا‌های رسوبی از گمرک / دلایل مخالفت
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی در نامه‌ای به رئیس جمهور با انتقاد از مصوبه اخیر درباره ترخیص کالا‌های رسوبی از گمرک و تصمیم گیری بدون حضور نماینده بانک مرکزی این مصوبه را غیرعملیاتی، خلاف قوانین دانست.
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
دو دلیل آسیب پذیری مشاغل خدماتی در بحران کرونا
نماد برتر- یک کارشناس بازار کار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم در دوران کرونا و نقش دستگاه دیپلماسی در تقویت بازار کار، علل آسیب پذیری مشاغل خدماتی و راههای حمایت از کسب و کارها در شرایط کرونا را تشریح کرد.
واردات موبایل از یک ماه پیش متوقف است
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از به صفر رسیدن عرضه موبایل در کشور پس از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
بوجود آمدن شرایط مناسب تجاری برای ایران، هند و افغانستان
‌پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: امضای موافقتنامه ایران، هند و افغانستان شرایط مناسبی را برای تحولات تجاری و اقتصادی در منطقه به وجود آورده است.
رونمایی از طرح جنجالی آمریکا برای واردات کالاهای چینی
پایگاه خبری راد: آمریکا قصد دارد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات ماه آینده میان رییس جمهور آمریکا و همتای چینی وی برای پایان دادن به جنگ تجاری میان دو کشور، بر باقی مانده واردات کالاهای چینی تعرفه وضع کند.
فعالیت رسمی آمازون در ترکیه کلید خورد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی آمازون به‌منظور توسعه بازارهای جهانی خود فعالیت رسمی خود را در ترکیه آغاز کرده است.
سرنوشت ۹ میلیارد دلار واردات با نرخ دولتی کاملا مشخص است
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی اعلام کرد که هیچ گونه ابهامی در ۹ میلیارد دلاری که با نرخ ۴۲۰۰ تومان داده شده، وجود ندارد و این موضع کاملا مشخص است.
زنگ خطر سایت‌های پیش‌فروش کالا به صدا درآمد
پایگاه خبری راد: اخیراً با توجه به افزایش برخی کالاهای سرمایه‌ای، برخی سوءاستفاده کنندگان فضای مجازی با طراحی و ایجاد سایت‌های جعلی و پیش‌فروش کالاهایی نظیر سکه، خودرو و نظایر آنها به قیمت پایین‌تر از بازار به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کنند.
امکان خروج دو ماهه خودروها از کیش/دلیل نبود سیستم ILS در فرودگاه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در هفتادوهفتمین شورای اداری کیش اقدامات انجام شده در پنج ماه گذشته را تشریح کرد.
در خریدهای اینترنتی کلاه سرتان نرود
پایگاه خبری راد: با رشد و گسترش هرچه بیشتر استفاده اقتصادی از فضای مجازی در سال‌های اخیر، میزان پرداخت‌های آنلاین هم افزایش داشته است؛ کاری که البته برای هرچه ایمن‌تر شدن نیازمند رعایت اصولی است.
نرخ تامین قطعات خودروهای رنو 90درصد است
پایگاه خبری راد: به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، در طول یک سال گذشته در تمام نمایندگی های رنو در سطح کشور، انبارک های قطعات یدکی تجهیز و توسعه داده شده است.
از خرید آنلاین تایر تا تعویض بدون دغدغه
پرشین خودرو: فروشگاه آنلاین تایر با نام هایپر تایر توسط شرکت چیکاتیک تجارت رسما معرفی شد.
صفحه قبل | صفحه بعد