11:53 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اختفا

کشف و ضبط ۲.۷ میلیون ماسک سه لایه ویژه پرستاری
نماد برتر- معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف و ضبط دو میلیون و ۷۰۰ هزار ماسک سه لایه ویژه پرستاری توسط بازرسان این سازمان در روز گذشته خبر داد.
شناسه کالا چگونه جلوی سودجویی‌ها را می‌گیرد؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه طرح شناسه کالا جلوی بسیاری از سودجویی‌ها را می‌گیرد، گفت: با اجرای طرح شناسه کالا همه باید کالا را با شناسه دریافت کنند و مشخص باشد کالا را به چه کسانی عرضه کردند، اما تا پیش از اجرای این طرح این موارد مشخص نبود.
شیوه‌نامه اجرایی تشدید مبارزه با احتکار ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: جزییات شیوه‌نامه اجرایی تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالا اعلام شد.
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در خراسان‌شمالی
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی گفت: هفت کلاهبردار حرفه‌ای با دو میلیارد و 100 میلیون ریال کلاهبرداری در این استان به دام افتادند.
طبابت دندانپزشک قلابی با یک سال کار!
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان فردی که با معرفی خود به عنوان مامور ناجا و دارنده مدرک دندانپزشکی، با جعل مدارک انتظامی و پزشکی و اجاره مطب و یا درمانگاه، بیماران را اغفال می‌کرد دستگیر شد.
کشف بیش از 500 میلیون تومان کالای احتکار شده در زاهدان
پایگاه خبری راد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان موفق شدند ۴ انبار بزرگ جدید از اقلام احتکار شده را در زاهدان کشف کنند.
دستگیری قاتل آملی کمتر از ۷۲ ساعت
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی آمل گفت: قاتلی که چند روز پیش اقدام به قتل جوانی در یکی از خیابان های اصلی شهر آمل کرده بود در کمتر از ۷۲ ساعت توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.
کالاهای مورد نیاز عموم نباید احتکار شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت، تصریح کرد: کالاهای مورد نیاز عموم مردم که ممکن است با ارز دولتی وارد کشور شده به هیچ وجه نباید مورد احتکار و اختفا قرار گیرد.
جزئیات احتکار دارو توسط دختر یک وزیر سابق
پایگاه خبری راد: «کم رانت نداشت»؛ این گفته یکی از کارمندان شرکت دختر یکی از وزرای دولت یازدهم است؛ کسی که هفته گذشته اعلام شد یک انبار داروهای احتکارشده از او شناسایی و کشف شد.
سقف قیمت تعزیراتی کاغذ تعیین شد/ صادرات ممنوع شد
پایگاه خبری راد: با تصمیم اعضای کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت تعزیراتی کاغذهای موجود در داخل کشور تعیین شد.
تشکیل کمیته‌ برای مقابله با احتکار و اختفا در خراسان‌رضوی
پایگاه خبری راد: سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌رضوی گفت: در کل دنیا به این صورت است که وقتی فعالیت‌های غیرقانونی، غیرشفاف و زیرزمینی افزایش پیدا می‌کند، در حقیقت فعالیت‌های اقتصادی سالم و شفاف را تحت‌تأثیر منفی خود قرار می‌دهند.
فروشندگان احتکار و اختفا نکردند؛ کمبود گوشی داریم
پایگاه خبری راد: درحال حاضر بسیاری از واحدهای صنفی از فروش تلفن همراه خودداری می‌کنند و می‌گویند " این کالا انبار شده و به آنها داده نمی‌شود"، که رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در این باره اعلام کرد: فروشندگان احتکار و اختفا نکردندبلکه بازار با کمبود نسبی مواجه شده که در روزهای آتی با عرضه ۱۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه بهبود پیدا می‌کند.
عامل گرانی تصمیمات نادرست است، نه احتکار و اختفا
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران گفت: عامل گرانی در بازار، تصمیمات نادرستی است که اتخاذ کرده و می‌کنند، نه احتکار و اختفا؛ لذا معرفی کردن احتکار و اختفا به عنوان عامل گرانی، آدرس غلط دادن به جامعه است.
لیست کالاهای مشمول مبارزه با احتکار و اختفا اعلام شد
پایگاه خبری راد: ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفا وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست ۱۰ گروه کالاهای هدف مشمول طرح جلوگیری از احتکار و اختفا را معرفی و اعلام کرد که همه این کالاها پس از ترخیص از گمرکات یا تولید داخلی در انبارهای ثبت شده در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا نگهداری می‌شوند.
احتکار کالا در گاوداری و مرغداری!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان انبارهای کالای تجارتی، سراها و سردخانه‌ها با بیان اینکه به دلیل کاهش عرضه میوه نسبت به تقاضا، احتکار میوه به مقرون صرفه نیست، گفت: محتکران کالا، گاوداری، مرغداری و انبارهای علوفه را برای احتکار انتخاب می‌کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد