02:50 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابلاغ

عملکرد مرکز مالی بعد از ۵ سال: زیان انباشت صفر
نماد برتر- دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده مرکز مالی ایران برگزار شد.
بازگشت نقدینگی به بورس با واریز سودهای‌ رسوب شده به حساب سهامداران
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با واریز سودهای رسوب شده سال‌های قبل به حساب سهامداران، میزان قابل توجهی از مبالغ رسوب شده به طور مجدد به سمت بازار سهام سوق پیدا خواهد کرد.
افزایش نمادهای بدون حجم مبنا در فرابورس به ۴۶ نماد
نماد برتر- معاون نظارت بازار فرابورس ایران گفت: بر اساس الزام بررسی ماهانه طبق ضوابط، در انتهای فروردین بررسی و محاسبات مجدد صورت گرفته و تعداد این نماد‌ها در حال حاضر به ۴۶ نماد افزایش یافت.
فولادسازان بزرگ خواستار لغو عوارض صادرات فولاد شدند
نماد برتر- تعدادی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فولاد کشور در نامه‌ای خطاب به معاول اول رئیس جمهور و رئیس ستاد تنظیم بازار، خواستار توقف اجرای مصوبه وضع عوارض صادراتی بر محصولات زنجیره فولاد برای کار کارشناسی جامع‌تر و استفاده از تجربه‌ها و نظرات متخصصان و خبرگان و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران شدند و نسبت به اجرای آن هشدار دادند.
امکان دو برابر شدن دامنه نوسان سهام به درخواست بازارگردان
نماد برتر- براساس ماده ۲۱ دستور العمل فعالیت بازارگردانی مصوب هیات مدیره سازمان بورس، اجازه افزایش دامنه نوسان به درخواست بازارگردان به هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران محول شده است.
"شپاس" توافقنامه جدید منعقد کرد
نماد برتر- شرکت نفت پاسارگاد از انعقاد قرارداد مهم خبر داد.
تسهیل تامین مواد اولیه حوزه فولاد و پتروشیمی با عرضه در بورس کالا
نماد برتر- مدیر عملیات بازار بورس کالای ایران گفت: در کنار زنجیره تولید محصولات فولادی، عرضه محصولات پتروشیمی از طریق بورس کالا انجام می‌شود و برای محصولاتی که کمبود تولید دارند، وزارت صمت با همکاری وزارت نفت درصدد است تا از طریق واردات اقلام دارای کمبود توسط واحدهای تولیدکننده اقدام کند.
سودی که دست‌مایه توسعه می‌شود
نماد برتر- در بودجه سال آینده برای سپرده‌گذاری بلند مدت شرکت‌های حقوقی مالیات پیش‌بینی شده، با این اقدام امید است شرکت‌ها ملزم به درگیر کردن سودشان در پروژه‌های تولیدی و توسعه‌ای جدید شوند.
"شپاس" قیر و وکیوم باتوم تهاتر می کند
نماد برتر- شرکت نفت پاسارگاد از انعقاد قرارداد مهم خبر داد.
«قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» برای اجرا ابلاغ شد
نماد برتر- رئیس جمهور «قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
زمان بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده اعلام شد
نماد برتر- مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور نامه ای به کارگزاران از ابلاغ نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
پتانسیل‌های طلایی بورس برای رشد شرکت‌های دانش بنیان
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار سال ۱۴۰۱، گفت: رشد اقتصادی بدون دخالت دولت برای برطرف کردن موانع رشد در بسیاری از کشورهای درحال توسعه ممکن نیست.
راه‌اندازی صندوقی با هدف حفظ اصل سرمایه سهامداران
نماد برتر- صندوق تضمین با هدف تضمین اصل مبلغ سرمایه‌گذاری طراحی شده و اساسنامه آن به زودی ابلاغ می‌شود.
اقدامات مدیریت نظارت برنهادهای مالی در سال ۱۴۰۰
بازبینی در فرایندهای تایید صلاحیت حرفه‌ای و کوتاه کردن زمان بررسی و اعلام نتایج تایید صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت مدیریت در نهادهای مالی از جمله اقدامات اصلاحی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مادر(هلدینگ) مدیریت نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.
 ضوابط انتشار انواع صکوک توسط موسسه‌های اعتباری ابلاغ شد
نماد برتر- ضوابط ناظر بر انتشار انواع صکوک توسط موسسه‌های اعتباری در بستر بازار سرمایه با تصویب شورای پول و اعتبار به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
صفحه قبل | صفحه بعد