09:55 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابراهیم محمدولی

سکه به کانال ۱۰ میلیون تومان برگش
نماد برتر- رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم تعطیلی واحدهای طلا و جواهر، باتوجه به فعالیت صرافی‌ها و تغییرات در قیمت‌های جهانی طلا، تغییرات در قیمت‌های سکه و طلا در داخل نیز وجود داشته است که بر اساس همین پارامترهای نرخ ارز و قیمت اونس جهانی در یک هفته اخیر، هر گرم طلا ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته و هر قطعه سکه نیز با افت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، در کانال ۱۰ میلیون تومان قرار گرفته است.
بازار طلا و جواهر تهران هم به تعطیلات ۱۵ روزه می‌رود
نماد برتر- بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل غیرضروری، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز ضمن تاکید براینکه بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز مشمول این محدودیت خواهند شد، اعلام کرد که از امروز (شنبه اول آذرماه)، صنف ما نیز به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهد بود.
افت‌وخیز ۲ میلیون تومانی سکه در یک هفته
اسکات شفیلد، مدیر اجرایی شرکت پایونیر نچرال ریسورسز در تحلیلی از اوضاع جاری گفت بازگشت آمریکا به برجام تحت یک رئیس جمهور دموکرات، باعث نگرانی فوری برای بازار جهانی نفت نخواهد شد.
خرید طلا با کارت ملی ارتباطی با اخذ مالیات ندارد
نماد برتر- به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ارائه کارت ملی برای خرید سکه و طلا به منظور جلوگیری از پولشویی بوده و هدف از این اقدام، احراز هویت خریدار است. ضمن اینکه الزام کارت ملی برای خرید طلا با موضوع مالیات ارتباطی ندارد.
باوجود کاهش قیمت­‌ها، حباب سکه همچنان بالاست
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار و معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کردکه مجوز صدور انتشار اوراق مشارکت صادر شده است.
شفاف‌سازی وضعیت خرید و فروش طلا در فضای مجازی
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: پنج واحد برای فروش آنلاین طلا؛ از وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه کسب و کار در فضای مجازی مجوز گرفته‌اند، که البته تنها یکی از آنها از اتحادیه طلا و جواهر تهران پروانه کسب اخذ کرده است.
موانع صادرات را بردارید تا تولید طلا رونق گیرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه رونق تولید در حوزه طلا و جواهر منجر به ارزآوری برای کشور خواهد شد، گفت: برای رونق تولید باید موانع صادراتی و وارداتی رفع شود.
تقاضای سکه از طلا پیشی گرفت
پایگاه خبری راد: سکه تمام در هفته گذشته با حباب ۴۳۰ و ۴۸۰ هزار تومانی در بازار ارزش‌گذاری شده و این در حالی است که حجم داد و ستد سکه از طلا پیشی گرفته است
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه خبری راد: درحالی که نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها روندی کاهشی را طی می‌کند و بازار ارز ثبات نسبی خود را حفظ کرده است، شدت رشد قیمت در بازار طلا نیز کاسته شده و انتظار کاهش قیمت در آینده بیشتر شده است.
امیدواری به کاهش قیمتها در بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.
توضیحاتی در باره قیمت طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در بازار امروز با کاهش جزئی مواجه شد و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسیده است.
حباب 400 هزار تومانی سکه بهار آزادی !
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه روند افزایشی نرخ دلار و اونس جهانی قیمت طلا و سکه را در بازار داخلی افزایش داده است، اظهار کرد: خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و مردم تنها برای سرمایه‌گذاری؛ طلای خام، آب شده و سکه در حجم بسیار محدود خریداری می‌کنند.
از بازار طلا و سکه در اولین روز زمستان چه خبر؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد: قیمت طلا و سکه تقریبا در بازار امروز روند با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرده است و امیدواریم در ادامه نیز ارزانی را در این بازار شاهد باشیم.
 قیمت سکه و طلا در 26 آذر ماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا کند.
روند کاهشی قیمت سکه و طلا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که روند کاهشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد و هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به سه میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.
صفحه قبل | صفحه بعد