21:38 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آهسته

کرونای هندی ترمز نفت را کشید
نماد برتر - قیمت نفت پس از این که روز پنج شنبه به بالاترین رکورد شش هفته گذشته صعود کرد، در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به قرنطینه های گسترده در هند و برزیل به منظور مهار شیوع کووید ۱۹، کاهش یافت.
خروج از رکود/ فولاد به مدار صعود برگشت
نماد برتر- نایب رییس انجمن فولاد بیان کرد، بازار داخلی فولاد مستعد تاثیر پذیری از قیمت های جهانی و رشد است.
چرا حال بورس خوب نمی شود؟
نماد برتر- روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری درحالی ادامه داشت که برخی صاحب نظران معتقد بودند در هفته جاری و با کاهش ریسکهای سیاسی، ورق بورس برمی گردد و این بازار دوباره حرکت خود را بر مدار صعود آغاز می کند؛ اتفاقی که رخ نداد و همچنان سایه برخی اتفاقات سیاسی و تصیمات اقتصادی بر سر بازار سرمایه سنگینی می کند.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
سردرگمی بورس ها در جهان
نماد برتر- شاخص های بورسی در نقاط مختلف جهان عملکرد مختلفی داشتند.
بازی موش و گربه دولت و سهامداران حقیقی
نماد برتر- گاهی می‌مانیم که این حجم از بی‌سوادی و کج‌اندیشی از کجا وارد بازار سرمایه کشور شده است به‌طوری که اساسا تمام اهداف و اساسنامه‌های منتشر شده و نشده بازار سرمایه را زیر سوال می‌برد.
صعود دسته جمعی بورسهای جهانی
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی جهانی سبزپوش شدند.
آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی جهان
نماد برتر- با وجود آنکه از زمان تولید خودروهای هیبریدی مدت زمان زیادی نمی گذرد، محبوبیت این خودروها بسیار رو به افزایش است و اکنون بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان برنامه های خود را برای تولید این خودروها اعلام کرده اند.
ریزش بورس ها در آمریکا و اروپا
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی غربی قرمزپوش شدند.
وضعیت قرمز، سبز شد!
نماد برتر- بازار سرمایه در هفته جاری روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت و در حالی که روز سه‌شنبه چراغ قرمز این بازار روشن شده بود در روز چهارشنبه بورس دوباره سبزپوش شد.
جدیدترین آمار واردات نفت چین از ایران
نماد برتر- واردات نفت چین از ایران در اکتبر به ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ کاهش ۵۰.۶ درصدی نشان داد.
شرکت های ریلی برای تهیه فولاد از بورس کالا مستثنی می شوند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: با پیگیری‌ها‌یی مقرر شد شرکت های ریلی برای تهیه فولاد از بورس کالا مستثنی شوند و وزارت صنعت درحال عملیاتی کردن این موضوع است.
رکورد استقراض در انگلیس شکسته شد
نماد برتر- وزیر دارایی انگلیس از برنامه ریزی برای استقراض ۴۰۰ میلیارد پوندی خبر داد.
جریمه سنگین اپل بابت پنهان کردن ضعف عملکرد باطری
نماد برتر- شرکت اپل برای حل و فصل ادعاهای ۳۳ ایالت آمریکا و منطقه کلمبیا مبنی بر این که گوشیهای آیفون را کند کرده است تا مشکلات باطری آنها را پنهان کند و کاربران را به خرید دستگاههای جدید وادار کند، ۱۱۳ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
 آخرین وضعیت بورسهای آمریکا و اروپا
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی غربی صعودی شدند.
صفحه قبل | صفحه بعد