23:47 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آزمون استخدامی

"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
توضیحات انصاری درباره تاخیر در آزمون استخدامی و شرایط دورکاری
نماد برتر- رییس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: اینکه عده‌ای تصور کنند اگر یک‌سوم از کارمندان را دورکار کردیم یعنی تعطیلی، نه! اینگونه نیست.
اینترنت شاد رایگان است/توزیع سیمکارت منتفی شد، اینترنت امن می شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش درباره سرانجام رایگان شدن اینترنت شبکه شاد گفت: اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده و استفاده از شاد رایگان است.
ثبت نام آزمون استخدامی سال ۹۹ آغاز شد
نماد برتر- ثبت‌نام برای شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۹ از ظهر امروز، ۲۰ شهریور ماه آغاز شد.
پروتکل بهداشتی آزمون استخدامی روز جمعه / زمان اعلام نتایج اولیه
نماد برتر- مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان این که روز جمعه، بیستم تیر ماه آزمون‌های آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران برگزار می‌شود؛ نکاتی را درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تاریخ اعلام نتایج اولیه این آزمون بیان کرد.
وضعیت استخدامی کارکنان/ ۶۷ درصد رسمی هستند
پایگاه خبری راد: وضعیت قراردادهای استخدامی کارکنان در دستگاه‌های اجرایی از این حکایت دارد که حدود ۶۷ درصد آنها از نیروهای رسمی هستند.
آخرین اخبار از آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره‌ تعداد سوالات و زمان پاسخ‌گویی در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور بیان کرد: ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی برای هر شغل طراحی شده است که زمان مهلت پاسخ‌گویی به سوالات عمومی ۱۲۰ دقیقه و زمان پاسخ به سوالات اختصاصی ۷۰ دقیقه است.
شرایط سنی استخدام در دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از ثبت نام بیش از هزار نفر در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی منتشر شد
پایگاه خبری راد: دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ منتشر شد.
از 30 دی ماه ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز می شود
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه خبر داد.
چه عواملی که به افزایش بیکاری در ایران دامن زده است؟
پایگاه خبری راد: استاد اقتصاد دانشگاه آزاد ارومیه گفت: توجه نکردن به نیروی کار ماهر و تحصیل کرده واقعی به افزایش بیکاری دامن زده است.
نتایج جذب پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش اعلام شد
پایگاه خبری راد: مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش نتایج بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تیرماه سال ۱۳۹۷ وزارت آموزش‌وپرورش را اعلام کرد.
تاخیر۴ ماهه در پرداخت معوقات خرید خدماتی‌ها
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در پرداخت حقوق خرید خدماتی‌ها، چهار ماه تاخیر داریم که تلاش می‌کنیم به‌روز شود.
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی/مشارکت وزارت کار در برگزاری بزرگترین آزمون جذب نیرو
پایگاه خبری راد: دبیر شورای سیاست‌گذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی از تمدید ثبت نام دومین آزمون استخدامی خبر داد و گفت: در این دوره از آزمون تعداد شرکت‌های متقاضی جذب نیرو از طریق این آزمون از مرز 1300 شرکت گذشت ضمن آنکه بیشترین تقاضاها در حوزه مدیریت و مالی بوده است.
ورود 9350 نیروی جدید به مدارس/ تدریس مشروط معلمانی که در آزمون اصلح قبول نشدند
پایگاه خبری راد: رئیس دانشگاه فرهنگیان از ورود 9350 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به مدارس از مهر 97 خبر داد و گفت: همچنین از مهرماه امسال تربیت بیش از 40 هزار دانشجو معلم جدید در دانشگاه فرهنگیان شروع می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد