20:04 | پنجشنبه 14 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
قدرت اوتلندر پلاگین هیبریدی «میتسوبیشی» بیشتر شد!

1397/04/01 10:46

قدرت اوتلندر پلاگین هیبریدی «میتسوبیشی» بیشتر شد!

پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در مدل‌های 2019، شاسی بلند پلاگین هیبریدی خود را بروزرسانی کرده است تا حالا با نیروی بیشتری کار خود را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری راد، با تایید شرکت خودروسازی میتسوبیشی، موتور بنزینی 2.4 لیتری شاسی بلند پلاگین هیبریدی "میتسوبیشی اوتلندر" قوی‌تر از قبل شده و حالا می‌تواند بجای قدرت 119 اسب بخاری، حداکثر خروجی قدرت 133 اسب بخاری داشته باشد و به همراه آن، خروجی گشتاور اتومبیل هم افزایش 21 نیوتن متری تجربه کرده و حالا به مقدار 211 نیوتن متر رسیده است. علاوه بر این،موتور الکتریکی اتومبیل هم بروزرسانی شده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیروی 94 اسب بخاری تولید کنند.

 

 

 

بروزرسانی میتسوبیشی پلاگین هیبرید

 

در راستای تغییرات صورت گرفته بر روی میتسوبیشی اوتلندر PHEV، مجمموعه باتری‌های اتومبیل هم بهتر شده و حالا ظرفیت آن 10 درصد افزایش پیدا کرده و به 13.8 کیلووات ساعت رسیده است و این تغییرات اجازه می‌دهد تا خودروی شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر به سرعت 135 کیلومتر بر ساعت در حالت تمام الکتریکی برسد و همچنین شتاب آن حدود 0.5 ثانیه در حالت ترکیبی بهبود پیدا کند، هرچند با درگیر کردن پیشرانه محرک بنزینی می‌توان به حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت رسید.

 


علاوه بر مشخصات فنی، طراحی اتومبیل هم بروزرسانی شده است و در این خصوص می‌توان به رینگ‌های جدید 18 اینچی، تغییراتی اندک بر روی سپر جلو، چراغ‌های جدید پیشانی تمام LED، نصب یک اسپویلر بزرگ در انتهای سقف اتومبیل و یکسری تغییرات جزیی دیگر اشاره داشت، هرچند در داخل کابین هم صندلی‌های جدید برای سرنشینان جلو نصب شده است تا راحتی و پایداری بهتری داشته باشد.