16:54 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افزایش رضایتمندی مشتریان؛ کاهش مدت زمان انتظار خدمات خودرویی

1397/01/21 17:22

افزایش رضایتمندی مشتریان؛ کاهش مدت زمان انتظار خدمات خودرویی

پایگاه خبری راد: مدیر عامل ایساکو در گزارش عملکرد زیرمجموعه خود در ایام نوروز گفت: نتایج نظرسنجی های ما نشان دهنده این است كه طرح ها و برنامه های ما اثربخش بوده و سبب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است.

به گزارش پایگاه خبری راد، سیدرضا حسینی در نشست خبری با حضور رسانه ها ضمن اعلام این مطلب گفت: افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادی جشنواره نوروزی از عدد 81.55 در سال 96 به عدد 87.31 در سال 97 رسیده است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره نوروزی را از دی ماه آغاز و با شناسایی مسیرهای پرتردد، با همكاری امدادخودرو و ساپكو اقلام و قطعات پرمصرف را برای توزیع در این مسیرها ارسال كردیم و این برنامه ریزی نتایج خوبی در بر داشت.
حسینی خاطرنشان کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۱۳۹۷ میزان خدمات ارائه شده به شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۲۰ درصد افزایش داشت.

 


وی افزود: در ایام نوروز ۶۰ هزار امداد به خودروهای در راه مانده ارائه شد و میانگین مدت زمان انتظار دریافت خدمات و امداد خودرویی نیز به ۲۴/۵ دقیقه کاهش یافت. همچنین در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ تعداد ۷۸ هزار دستگاه خودرو در شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور پذیرش شده و خدمات به آنها ارائه شد.
مدیر عامل ایساکو تصریح کرد: كاهش قابل توجه شكایت عدم پذیرش در سال 97 از دیگر بهبودهای خدمت رسانی در نوروز بوده و در این زمینه شاهد كاهش 79 درصدی بوده ایم.
وی به طرح های نوین اجرا شده در جشنواره نوروزی اشاره كرد و گفت:‌ نصب سیستم GPS بر خودروهای ناوگان امداد، نمایش آنلاین بر سایت 141.IR، خرید آنلاین اشتراك از طریق اپلیكیشن آپ و ارایه خدمات در جزایر كیش و قشم از جمله این طرح ها بوده است.