06:24 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
«وزمین» آماده رشد مجدد پس از اصلاحی کوچک

1400/08/15 12:30

چه خبر از نمادهای بورسی؛

«وزمین» آماده رشد مجدد پس از اصلاحی کوچک

در حالیکه بازار سرمایه در روزهای اخیر آماده رشد مجدد شاخص ها در دومین ماه پاییز می شود؛ ایران زمینی ها نیز پس از رشد مناسب شاخص در هفته اول آبان ماه و اصلاحی 3 روزه؛ اولین روز هفته سوم آبان را با سبزی آغاز کردند.

به گزارش نماد برتر، حمایت قاطعانه حقوقی ها و حضور حقیقی ها در صف خرید سهام بانک ایران زمین؛ باعث شد تا آبان ماه برای این بانک بسیار خوش یمن باشد.


«وزمین» که در اولین ماه از پاییز 1400 تنها 7 روز سبز را به خود دید در آبان ماه گویا با برنامه ریزی مدیران و سهامداران حقوقی خود قرار است به سبز بودن عادت کند.


هفته ابتدایی آبان برای این بانک خصوصی دوستدار محیط زیست با سبز آغاز و با سبزی نیز به پایان رسید که این مهم نشان از اهمیت فعالیت های مجموعه مدیریت بانک ایران زمین برای جلب اعتماد سهامداران کنونی و تشویق فعالان دیگر بازار سرمایه برای خرید سهام« وزمین» دارد.


در اولین ساعات آغاز به کار بازار سرمایه؛ حضور پر قدرت حقوقی ها باعث جمع شدن صف فروش و ممانعت از ریزش قیمت سهام شد که این مهم برای ناشران بازار سرمایه دارای اهمیت بسیاری است زیرا نمادهای مختفی در بازار سرمایه به دلیل نبود حمایت از سوی حقوقی ها در 1.5 اخیر با ریزش های بسیار و از بین رفتن اعتماد سهامداران حقیقی روبه رو شده اند.


در ماه های اخیر مدیران ارشد این بانک خصوصی برای جلب رضایت و اعتماد سهامداران خود اقدامات مناسبی انجام داده و بی شک انعکاس مناسب این اقدامات یکی از دلایل مهم اعتماد مجدد سهامداران به «وزمین» بوده است.


پیش بینی کارشناسان از بهتر شدن وضعیت بازار در ماه های پیش روی گویا؛ برای بانک ایران زمین و سهامدارانش از اواخر مهرماه به حقیقت پیوسته و قرار نیست به این زودی شاهد تغییر رفتار سهامداران این بانک باشیم.