13:27 | شنبه 1 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
چراغ سبز بازار سرمایه به «وزمین»

1400/07/27 11:00

چراغ سبز بازار سرمایه به «وزمین»

در حالی که بازار سرمایه بیش از یک سال است که روی خوشی و سبزی مداوم را به خود ندیده است اما گویا ورود تیم جدید مدیریتی در دولت، وزارت اقتصاد و سازمان بورس بوی خوشی را با خود به ارمغان آورده و حتی بازار سرمایه نیز متوجه این تغییر فضا و محیط شده است.

به گزارش نماد برتر، یکی از حوزه هایی که در این بیش از یکسال زیان بسیار از افت شاخص های بورسی دید، نظام بانکداری کشور بود.


بانک های خصوصی به عنوان رقیب بازار سرمایه درجذب سرمایه سرگردان مردم خود به خوبی از این امکان ( بورس) استفاده کردند اما ریزش این ماه ها حتی ایشان را نیز آزار داد.


در روزهای گذشته اما؛ حال بازار کمی بهتر شده است البته فقط کمی.


 ایران زمین با نماد «وزمین» یکی از بانک های خصوصی است که امروز روند سبزی را بالاتر از سایر نمادهای بانکی تجربه کرد که این مهم بدون دلیل نبوده و خبرهای خوشی که در روزهای گذشته از فعالیت های مثبت این بانک به گوش رسید در تصمیم سهامداران حقیقی و حقوقی تاثیر مثبتی داشته و این امید وجود دارد که این سبزی ادامه دار باشد.


اولین بانک دیجیتال کشور که تجربه زیبای استفاده از تکنولوژی در دریافت خدمات بانکی را در میدان ولیعصر تهران استارت زد حالا سعی می کند پیشرفت خود در خدمتت رسانی با روش های نوین را نیز به رخ بکشد و این دلیل برای پیشی گرفتن سهام «وزمین»  از سایر رقبای بانکی را بیش از پیش محتمل می کند.


سهامداران ایران زمین در تابستانی که گذشت 24 روز سبزی را تجربه کردند و این مهم در حالی است که سهامداران بانک های صادرات، ملت و تجارت نیز به ترتیب 24، 26 و 25 روز در تابلو رنگ سبز را برای سهم خود برگزیدند یعنی حال یکی از فعال ترین بانک های خصوصی کشور که قدمتش از نمادهای «وبصادر»، «وبملت» و «وتجارت» بسیار کمتر است در سیستم بانکی کشور زیاد بد نیست. تنها باید توسط سهامدارانش حمایت شود و اعتماد ایجاد شده تا پایان روند ریزش های بازار ادامه یابد.