12:25 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
درآمد ماهانه "سخاش" سر به فلک گذاشت

1400/07/07 11:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

درآمد ماهانه "سخاش" سر به فلک گذاشت

یشترین درآمدی سیمان خاش طی ۶ ماهه گذشته به ثبت رسانده مربوط به شهریورماه بوده، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده توسط این شرکت سیمانی برابر با ۱۲۵ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت سیمان خاش در گزارش فعالیت ماهانه ارائه شده منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی این دوره را مبلغی بالغ بر ۴۵۸،۷۹۸ میلیون ریال گزارش کرده که از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده، درآمد‌های حاصل‌شده سیمان خاش از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۱،۶۵۷ میلیارد ریال اعلا م‌شده است.


بیشترین درآمدی سیمان خاش طی ۶ ماهه گذشته به ثبت رسانده مربوط به شهریورماه بوده، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده توسط این شرکت سیمانی برابر با ۱۲۵ میلیارد ریال بوده است.


درآمد‌های عملیاتی سیمان خاش طی دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه نسبت به ماه گذشته موفق به افزایش درآمد قابل‌توجه ۱۵۹ درصدی شده و این شرکت سیمانی در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نیز ۱۲۷ درصد رشد را از آن خودکرده، همچنین در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری مبلغ درآمدی که از خود برجای گذاشته نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش درآمد را طی این دوره به همراه داشته است.


بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خاش در شهریورماه سال ۱۴۰۰ موفق به فروش ۶۷،۰۵۲ تن از محصولات خود در بازار داخلی شده که نسبت به ماه گذشته ۱۰۱ درصد افزایش فروش محصول را در پی داشته، بیشترین مقدار فروش را محصول «سیمان پاکتی تیپ ۲ داخلی» با ۱۲،۱۲۹ تن به همراه داشته که نرخ فروش این محصول در شهریورماه برابر با ۶،۰۷۶،۸۴۱ ریال اعلام‌شده، همچنین گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط سیمان خاش مربوط به «سیمان فله بلین بالا» با ۱۵،۶۹۳،۸۷۸ ریال بوده است.