12:37 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد 45 درصدی درآمدهای «سپ»

1400/02/14 19:42

چه خبر از نمادهای بورسی:

رشد 45 درصدی درآمدهای «سپ»

نماد برتر - شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین‌ماه، میزان درآمد‌های ثبت‌شده خود را ۹ هزار و ۷۹۳ میلیارد ریال اعلام کرده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین‌ماه نیز میزان درآمد‌های ثبت‌شده خود را برابر با ۹ هزار و ۷۹۳ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۰ میزان سرمایه ارائه این شرکت بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال گزارش‌شده است.


بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که پرداخت الکترونیک سامان کیش در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۱۲۷ درصدی مواجه بوده، درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.


بیشترین میزان درآمد کسب‌شده "سپ" در فروردین‌ماه از بخش «پین و اعتبار» با ۱.۶۶۴ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی پس‌ازآن را بخش «خدمات کارت‌خوان» با ۸۷۵ میلیارد ریال در اختیار داشته است.