16:10 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
لبخند «سپ» با 100 درصد رشد سود عملیاتی به سهامدار

1400/02/01 10:46

چه خبر از نمادهای بورسی:

لبخند «سپ» با 100 درصد رشد سود عملیاتی به سهامدار

نماد برتر - سود انباشته "سپ" در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال گزارش‌شده که رشد ۲۵ درصدی را به همراه داشته است.

به گزارش نماد برتر، پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی دوره را برابر با مبلغ ۷ هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال ارائه کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را تجربه کرده، مقدار سود عملیاتی ثبت‌شده "سپ" طی این دوره بالغ‌بر مبلغ یک هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال بوده که رشد ۱۰۰ درصدی را به ثبت رسانده است.


سود خالص اعلام‌شده پرداخت الکترونیک سامان کیش در پایان ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ بالغ‌بر یک هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال گزارش‌شده که افزایش ۱۰۱ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به همراه داشته، همچنین مقدار سود خالص هر سهم این شرکت ۲۲۸ ریال بود.


بر پایه این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ مجموع دارایی‌های جاری و غیر جاری را برابر با ۲۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال اعلام‌شده که نسبت به دوره منتهی آذرماه سال ۱۳۹۹، شاهد ۴۵ درصد افزایش دارایی بوده و میزان سرمایه این شرکت با ۶۷ درصد رشد به ۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.


سود انباشته "سپ" در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال گزارش‌شده که رشد ۲۵ درصدی را به همراه داشته است.


بر پایه این گزارش، بیشترین میزان سود ناخالص صورت گرفته از بخش «ارائه خدمات کارت‌خوان» با یک هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال بوده که و برآورد این شرکت بر آن است که در ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد حاصل از این بخش به مبلغ ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال برسد.