14:06 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
«تاپکیش» صدرنشین بستر اینترنت

1399/12/20 10:58

شاپرک روی شانه‌های این شرکت نشست؛

«تاپکیش» صدرنشین بستر اینترنت

نماد برتر - سال مالی 1399 برای «تاپکیش» با بهبود فضای درآمدزایی به پایان رسید و اثرات گسترش بسترها در رشد سودآوری نمایان شد.


به گزارش نماد برتر، بر اساس گزارش حسابرس، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش سال مالی منتهی به آذر 1399 را با رشد 37 درصدی سودآوری و ثبت مبلغ 1378 ریال سود به ازای هر سهم، به پایان رساند.



درآمدهای عملیاتی این شرکت با رشد 34 درصدی به رقم 5 هزار و 216 میلیارد ریالی نزدیک شد. اغلب درآمدها از محل فروش دستگاه کارتخوان و همچنین فروش قطعات بدست آمد.



بر اساس گزارش بهمن ماه شاپرک، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش سهم 18.7 درصدی از تعداد تراکنش‌ها داشت و پس از به پرداخت ملت و پرداخت الکترونیک سامان، در جایگاه سوم قرار گرفت.



تاپکیش



 



 



پارسیان تاپکیش



از نظر مبلغ تراکنش‌ها در بهمن ماه، باز هم رتبه سوم را با سهم 12.5 درصدی از آن خود کرد. همانند همیشه، به پرداخت ملت باز هم در صدر است و یک پنجم کل مبلغ تراکنش سامانه شاپرک در درگاه این شرکت عبور می‌کند.



 



در این ماه، «تاپکیش» با کسب 34 درصد از سهم بازار تراکنش‌های اینترنتی، به عنوان ارائه دهنده خدمات به بیشترین تعداد تراکنش‌های مذکور محسوب می‌شود اما؛ از نظر مبلغی جایگاه سوم را دارد. این شرکت فعال در حوزه PSP از بازار تعداد و مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی سهم 20 و 23 درصدی دارد و در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین، با سهم 18 درصدی از تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، رده سوم و با سهم 12 درصدی از مبلغ، رده چهارم قرار دارد.