20:47 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد فروش «غگیلا» در سال 99

1399/12/13 11:11

رشد فروش «غگیلا» در سال 99

نماد برتر - بیشترین میزان فروش داخلی شیر پاستوریزه پگاه گیلان را محصول «شیر پاستوریزه و استریل» و «دوغ» به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش نماد برتر،  شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های ثبت‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲۲۷ میلیارد ریال اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مجموع این درآمد‌های حاصل‌شده را برابر با ۲٫۴۱۴ میلیارد ریال گزارش کرده است.


بر اساس این گزارش، میزان درآمد به‌دست‌آمده بهمن‌ماه شیر پاستوریزه پگاه گیلان نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۶۲ درصد رشد مواجه بوده، درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه گزارش کرده نیز در مقایسه با سال گذشته ۵۲ درصد افزایش درآمد را مشاهده کرده است.


بر اساس این گزارش، شیر پاستوریزه پگاه گیلان در بهمن‌ماه میزان فروش محصولات خود را در بازار داخلی بالغ‌بر ۲٫۶۴۳ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته کاهش ۲ درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز همانند دی‌ماه ۹۹ کاهش ۲ درصدی را شاهد بوده اما؛ از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه این شرکت لبنی توانسته تا ۳۳٫۹۲۴ تن از محصولاتش را به فروش برساند و این در حالی است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش فروش ۶ درصدی مواجه بوده است.


بر اساس این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه گیلان در بهمن‌ماه بیشترین میزان فروش داخلی را از محصول «شیر پاستوریزه و استریل» با حجم فروش ۸۹۹ تن داشته و جایگاه بعدی را نیز محصول «دوغ» با ۸۵۷ تن به خود اختصاص داده است.