15:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
نسل جدید A کلاس مرسدس بنز بپا خواست

1396/11/16 16:07

نسل جدید A کلاس مرسدس بنز بپا خواست

پایگاه خبری راد: بعد از ماه‌ها انتظار، شایعات و انتشار تصاویر جاسوسی بسیار زیاد در رسانه‌های مختلف خبری، در نهایت نسل جدید A کلاس از سوی کمپنی مرسدس بنز رونمایی شد تا بجای شایعات غیر رسمی و تصاویر جاسوسی، حالا با گالری تصاویر و اطلاعات رسمی مرسدس بنز A کلاس سروکار داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری راد، طبق ادعای منابع خبری، نسخه سدان A کلاس در سال جاری معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال انجام شود، به همین دلیل یک ماه زودتر، شاهد رونمایی رسمی نسل جدید A کلاس در شهر آمستردام هلند هستیم تا به دور از هیاهوی ژنو، تمامی توجهات جهانی را به سمت خود جلب کند.

باتوجه به معرفی و انتشار تصاویر رسمی از مرسدس بنز A کلاس، می‌توان دید که این خودروی هاچ بک مرسدس بنز در طراحی ظاهری خود به خودروی نسل جدید مرسدس بنز CLS شبیه شده است، چراغ‌های اخم کرده و مشکی با ابروهای سفید رنگ LED که بیشتر از همه نقش چراغ‌های مخصوص روز را بازی می‌کنند، جلوپنجره مشبک بزرگ با قطعات کرومی ریز داخلی و یا حتی ورودی‌های بزرگ هوا در اطراف سپر که درست همانند نسل جدید مرسدس بنز CLS، به دو تیغه آیرودینامیکی افقی مجهز شده است تا به هدایت و شکاف بهتر هوا کمک کند.

از ویژگی‌های داخل کابین اتومبیل می‌تواند به صفحه نمایشگر مستقل از کنسول اشاره داشت که در بالاترین قسمت داشبورد نصب شده و در 3 نسخه مختلف به مشتریان عرضه می‌شود، از جمله 2 نمایشگر 7 اینچی لمسی و یا صفحه نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی که در مدل‌های سطح بالای اتومبیل به مشتریان عرضه خواهد شد. علاوه بر این، کابین مرسدس بنز A کلاس در نسل جدید خود پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته است که باتوجه به تصاویر قرار گرفته در پرشین خودرو، می‌توان به جزییات طراحی و تغییرات عمده آن پی ببرید.

در بخش فنی اتومبیل همانطور که انتظار می‌رفت، پیشرانه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که شامل 2 گزینه بنزینی و یک گزینه دیزلی خواهد شد که جزییات آنان به شرح زیر است:

- پیشرانه 1.4 لیتری بنزینی با خروجی قدرت 163 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتن متر بر روی مدل A 200، مجهز به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه با مصرف سوخت ترکیبی 5.1 لیتر و یا جعبه دنده 6 سرعته دستی با مصرف سوخت ترکیبی 5.6 لیتر.

- پیشرانه 2 لیتری بنزینی با خروجی قدرت 224 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتن متری بر روی مدل A 250، مجهز به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه با مصرف سوخت ترکیبی 6 لیتر.

- پیشرانه 1.5 لیتری دیزلی با خروجی قدرت 116 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر بر روی مدل A 180، مجهز به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه با مصرف سوخت 4.1 لیتر.

در پایان شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد که از ماه مارس 2018 میلادی، ثبت سفارش A کلاس جدید را آغاز کرده و تحویل آن را از بهار سال جاری آغاز می‌کند.

برچسب ها:

بنز ،کلاس A