23:33 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
ظرفیت ۸۰ میلیون تنی محصولات پتروشیمی و پیش بینی ۵ سال آینده

1399/11/20 09:50

معاون وزیر نفت اعلام کرد :

ظرفیت ۸۰ میلیون تنی محصولات پتروشیمی و پیش بینی ۵ سال آینده

نماد برتر- معاون وزیر نفت از تولید ۸۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی در سال جاری خبر داد و گفت: تا ۵ سال آینده ظرفیت تولید به ۲۱ میلیون تن می رسد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر ، بهزاد محمدی در حاشیه مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه ایران‌پلاست درباره آخرین وضعیت تولیدات پتروشیمی گفت: در سال جاری با بهره‌برداری‌های جدید ظرفیت تولید محصولات به ۸۰ میلیون تن رسیده است. رشد تقاضای سالانه محصولات ۴.۵ درصد است و در دهه‌های آینده شیب مصرف با افزایش خیره‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد بود.


وی افزود: ظرفیت تولید پلیمرها ۹ میلیون تن است که با بهره‌برداری از طرح‌های جدید تا ۱۴۰۴ به ۲۱ میلیون تن و پروپیلن به ۴.۵ میلیون تن می‌رسد.معاون وزیر نفت اعلام کرد :


ظرفیت ۸۰ میلیون تنی محصولات پتروشیمی و پیش بینی ۵ سال آینده


معاون وزیر نفت از تولید ۸۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی در سال جاری خبر داد و گفت: تا ۵ سال آینده ظرفیت تولید به ۲۱ میلیون تن می رسد.


به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بهزاد محمدی در حاشیه مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه ایران‌پلاست درباره آخرین وضعیت تولیدات پتروشیمی گفت: در سال جاری با بهره‌برداری‌های جدید ظرفیت تولید محصولات به ۸۰ میلیون تن رسیده است. رشد تقاضای سالانه محصولات ۴.۵ درصد است و در دهه‌های آینده شیب مصرف با افزایش خیره‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد بود.


وی افزود: ظرفیت تولید پلیمرها ۹ میلیون تن است که با بهره‌برداری از طرح‌های جدید تا ۱۴۰۴ به ۲۱ میلیون تن و پروپیلن به ۴.۵ میلیون تن می‌رسد.