04:45 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
شماره گذاری نیسان وانت‌ زامیاد آغاز می شود/ تداوم تولید موتور جدید یورو ۵

1399/10/10 13:06

شماره گذاری نیسان وانت‌ زامیاد آغاز می شود/ تداوم تولید موتور جدید یورو ۵

نماد برتر- شرکت زامیاد اعلام کرد: شماره گذاری وانت های نیسان با صدور مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت زامیاد اعلام کرد: زامیاد برای اینکه بتواند به تعهدات در قبال مشتریان خودروهای وانت عمل کند، مقرر شد مجوز شماره‌گذاری برای این نوع خودروها صادر شود. صدور مجوز نهایی پلاک گذاری خودروها در اختیار پلیس راهور است که این امر با انجام مراحل اداری در روزهای آینده انجام خواهد شد.


 


همچنین پیرو انتشار خبر متوقف شدن تولید وانت های زامیاد تا پایان سال در برخی رسانه ها با توجه به اخذ مجوزهای قانونی، تولید وانت با موتور Z24 تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت ضمن اینکه با بی‌اثر ساختن تحریم ها و با کمک شرکت های دانش بنیان، گواهینامه تایید آلایندگی یورو 5 + EOBD برای وانت های تولیدی با موتور Z24NI را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد و بازرسی مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست اخذ کرد.


 


طبق برنامه های توسعه‌ای گروه سایپا و هماهنگی انجام شده با سازمان حفاظت محیط‌ زیست در راستای قانون هوای پاک این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک موتوری با بازدهی بیشتر و با فناور روز، جایگزین موتور فعلی کند.