13:54 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
پوشش سود ۶۱۷ریالی «دتولید» برای هرسهم

1399/10/08 12:50

شش ماهه صورت گرفت:

پوشش سود ۶۱۷ریالی «دتولید» برای هرسهم

نماد برتر- شرکت داروسازی تولید دارو در صورت های مالی ۶ماهه از پوشش سود ۶۱۷ریالی برای هر سهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر؛  شرکت داروسازی تولید دارو در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، با سرمایه ۶۰۰میلیارد ریالی سود انباشته خود را به ۴۰۰میلیارد ریال رسانده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۹درصد افت داشته است.


 


این شرکت سود عملیاتی خود را  ۶۰۹ میلیارد ریال و سود خالص را ۳۷۰میلیارد ریال اعلام کرد و در این دوره سود ناخالص را به ۶۹۸میلیارد ریال رسانده است.


 


"دتولید" در گزارش خود به فروش محصولات اشاره کرده است که در این دوره مالی مبلغ فروش آن به یک هزار و ۶۱۷میلیارد ریال رسید. همچنین پیش بینی کرده است که برای ۶ماهه دوم سال مالی جاری فروش آن به مبلغ یک هزار و ۶۲۴میلیارد ریال خواهد رسید.


 


این شرکت در اهداف خود با توجه به تولید و فروش محصولات اعلام کرده که تامین مواد اولیه مورد نیاز جهت تحقق اهداف پیش بینی شده و فروش محصولات از موارد با اهمیت در شرکت است. همچنین توضیحاتی که درباره منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام شده به مانده تسهیلات دریافتی کوتاه مدت  اشاره دارد که مبلغ آن به یک هزار و ۱۹۷میلیارد ریال است و کل آن صرف سرمایه در گردش شده است.


 


این شرکت برای نیمه دوم سال ۱۳۹۹ رشد هزینه های مالی به میزان ۲۰ درصد نسبت به نیمه اول سال پیش بینی کرده است.