13:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
معاملات مشکوک سهم شش دارویی و ۹ نماد در روز افت ۴۵۱۸ واحدی شاخص

1399/10/07 16:55

معاملات مشکوک سهم شش دارویی و ۹ نماد در روز افت ۴۵۱۸ واحدی شاخص

نماد برتر- در روز افت ۴۵۱۸ واحدی شاخص، شش شرکت دارویی به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر،  در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار متعادل با ادامه عقب نشینی در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با افت 4518 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 419 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


 


به این ترتیب، بیش از 12.8 و 7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو با داد و ستد بیش از یک میلیارد سهم و سایپا، بانک تجارت، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک پارسیان با تقاضای 999، 631، 502 و 426 میلیون سهمی تعلق گرفت.


 


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 27 تا شش برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


 


در صدر این فهرست، شرکت فولاد کاویان حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 2.2 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 312.6 میلیون سهمی شد.


 


در ادامه هم شرکت های درخشان تهران، رهشاد سپاهان، کارخانجات داروپخش، داروسازی قاضی، پخش هجرت، هتل پارسیان کوثر اصفهان، به پرداخت ملت، تجهیز نیروی زنگان، بیمه سرمد، داروسازی جابربن حیان، پگاه گلستان، سیمان خاش، داروسازی اسوه و کیمیدارو مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


 


حضور شش شرکت دارویی به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


 


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.