07:24 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
شرکت بورسی برنده مزایده املاک و مستغلات بانک تجارت شد

1399/09/10 12:24

با پیشنهاد ۸.۵ میلیارد تومانی:

شرکت بورسی برنده مزایده املاک و مستغلات بانک تجارت شد

نماد برتر- شرکت بورسی از برنده شدن در مزایده شش دانگ اعیان و ماشین آلات زیرمجموعه بانک تجارت با مبلغ پیشنهادی ۸.۵ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت بین المللی محصولات پارس که با سرمایه 77.5 میلیارد تومانی در گروه شوینده و بهداشتی و آرایشی حضور دارد از برنده شدن در مزایده شش دانگ اعیان و ماشین آلات زیرمجموعه بانک تجارت با مبلغ پیشنهادی 8.5 میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.


 


براین اساس، "شپارس" اعلام کرد: این شرکت برنده شش دانگ اعیان و ماشین آلات کاوشگران آفتاب واقع در جاده قوچان، شهرک صنعتی فردوسی شد . مبلغ پیشنهادی 8.5 میلیارد تومان است که 25 درصد نقد و مابقی اقساط 48 ماهه با سود 12 درصدی پرداخت و کلیه موارد مربوط به تحویل ملک به عهده بانک تجارت است.


 


تاکنون 2.1 میلیارد تومان بابت 25 درصد ثمن معامله و 800 هزار تومان هزینه چاپ و آگهی به حساب بانک تجارت واریز و 8.1 میلیارد تومان بابت تضمین پرداخت اقساط ارائه شده است . با توجه به پرداخت مبالغ نقدی و تضمین ارائه شده توسط این شرکت، ملک تخلیه و آماده تحویل است و مدیران شرکت جهت تنظیم قرارداد اجاره به شرکت تملیک و صورت جلسه تحویل و تحول به شهر مشهد سفر کرده اند. همچنین انتقال سند به نام این شرکت بعد از تسویه کامل ثمن معامله در موعد مقرر انجام می شود.