11:12 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
شستا بدون تعیین و معرفی بازار ساز آماده بازگشایی شد + ۹ نماد دیگر

1399/08/27 12:06

بعد از ۴۴ روز غیبت :

شستا بدون تعیین و معرفی بازار ساز آماده بازگشایی شد + ۹ نماد دیگر

نماد برتر- نماد شستا بعد از ۴۴ روز غیبت و بدون تعیین و معرفی بازار ساز به همراه ۹ شرکت دیگر آماده بازگشایی بدون محدویت نوسان شد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، بازار سهام در حالی امروز با جهش 37.7 هزار میلیارد تومانی شاخص و ورود این متغیر به کانال 1.3 میلیون تایی همراه شده که نماد شستا بعد از 44 روز غیبت ، آماده بازگشایی بدون محدودیت نوسان شد.


 


در این میان یک مقام مسئول به بورس پرس گفته بود : بعد از نهایی شدن بازارگردان شستا، مقرر شد از طرف سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده شستا و بانک رفاه ، بازارساز هم مشخص و به بورس تهران معرفی شود. بنابراین انتظار می رود نماد شستا هفته آینده و به شرط معرفی بازارساز باز شود. این احتمال هم وجود دارد که بورس تهران بدون بازارساز، اقدام به بازگشایی نماد کند به نظر نادرست است.


 


به این ترتیب ، شستا در حالی طی روزهای گذشته اخبار مثبتی از عملکرد زیرمجموعه ها داده که سهامداران امروز بالاخره قادر به از سرگیری معاملات خواهند شد.


 


براساس این گزارش، علاوه شستا ، نماد شرکت های تامین سرمایه ملت ، معدنی دماوند ، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس ، سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال ، صنایع کشاورزی و کود زنجان ، گاز لوله، بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس، تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و عطرین نخ قم آماده بازگشایی شده اند.