21:33 | چهارشنبه 9 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day
خطوط تولید گرانترین سهم سابق تا اطلاع ثانوی متوقف شد + دلیل

1399/08/27 10:13

خطوط تولید گرانترین سهم سابق تا اطلاع ثانوی متوقف شد + دلیل

نماد برتر- گرانترین سهم سابق از تعلیق تمامی فعالیت ها به دلیل کسری موجودی مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت گلوکوزان از تعلیق تمامی فعالیت ها به دلیل کسری موجودی مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.


 


براین اساس، "غگل"  اعلام کرد: با توجه به ضوابط و الزامات قانونی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص خرید نهاده ذرت که صرفاً از طریق سامانه بازارگاه انجام می‌پذیرد، تخصیص سهمیه به صنعت در حال پیگیری و انجام روال قانونی است. در جلسه ۲۱ آبان ستاد تنظیم بازار مقرر شد ذرت مصارف صنعتی از طریق سامانه بازارگاه تامین و عرضه شود.


 


با اجرایی شدن موارد فوق به دلیل کسری موجودی مواد اولیه، خطوط تولید این شرکت متوقف و به احتمال زیاد طی هفته آینده مراتب مرتفع می‌شود. پس از تعیین تکلیف موضوع، آثار مالی ناشی از توقف تولید محاسبه و در صورت با اهمیت بودن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.


 


بنابراین گزارش، شرکت گلوکوزان با سرمایه 610.6 میلیارد تومانی اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات متنوع از ذرت در ایران از سال 1349 بوده و تا بهار سال 96 با قیمت 4150 تومانی، گرانترین سهم بازار بود.