به گزارش پایگاه خبری راد، فروش سالانه رنو نسبت به سال ۲۰۱۶ قریب به ۶/ ۸ درصد افزایش یافته و بیشترین افزایش فروش در ناحیه آسیا-پاسیفیک روی داده است. در سال ۲۰۱۷ فروش مدلهای مختلف رنو در چین دو برابر شد و آمار فروش در منطقه اوراسیا نیز بیش از ۱۶ درصد افزایش یافت.
افزایش فروش رنو در قاره اروپا کمی بیش از ۵ درصد بوده است. مدیر فروش رنو اعلام کرد: «استراتژی ما در تنوع بخشیدن به محصولات و توسعه جغرافیایی نتیجهبخش بوده است.
ما در سال ۲۰۱۸ بهدنبال رشد بیشتر و بینالمللی شدن هستیم.» به این ترتیب رنو برای پنجمین سال پیاپی شاهد افزایش فروش بود.
بازنگری در محصولات سری مگان و عرضه کولئوس مهمترین پیشرانهای موفقیت رنو در سال ۲۰۱۷ ارزیابی شدهاند.