09:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
نماد شستا به محض تصمیم سهامدار عمده در معرفی بازارگردان باز می شود

1399/07/30 09:37

مدیرعامل هلدینگ خبر داد:

نماد شستا به محض تصمیم سهامدار عمده در معرفی بازارگردان باز می شود

نماد برتر- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: به محض تصمیم رئیس و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ، بازارگردان سهام به بورس معرفی و نماد شستا به شکل شایسته ایی بازخواهد شد.


به گزارش نماد برتر، محمد رضوانی‌فر درباره شرط بورس تهران برای بازگشایی نماد شستا که از 17 شهریور به دلیل بررسی اطلاعات و سپس وضعیت ناخوش بازار و در ادامه ، برگزاری مجمع سالانه هفته گذشته بسته مانده گفت : طبق قول رئیس سازمان تامین اجتماعی در مجمع و با تصمیم هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ، بازارگردان سهام به بورس معرفی خواهد شد.



وی ادامه داد: بنابراین به محض انجام این فرایند که انتظار می رود در آینده ایی نزدیک رخ دهد، نماد شستا به شکل شایسته و با حداکثر حمایت باز و سهام آن مورد داد و ستد فعالان قرار خواهد گرفت .



براساس این گزارش، سهام این هلدینگ چند رشته ایی 27 فروردین سال جاری به عنوان بزرگترین عرضه اولیه تاریخ بورس ایران عرضه و با ۸۶۰ تومان کشف قیمت و بعد از رشد قیمت تا 6200 تومان نیمه مرداد به 3714 تومان قبل از توقف نماد در 16 شهریور رسید.



این شرکت با سرمایه 8 هزار میلیارد تومانی ، اولین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس را هفته پذشته با تقسیم سود 120 تومانی برگزار کرده و به گفته محمود گودرزی معاون بازار بورس تهران به محض معرفی بازارگردان از سوی سهامدار عمده شستا و ناشر ، بازگشایی نماد انجام خواهد شد.