18:31 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
فراخوان جذب متخصصان ۵ حوزه در دبیرخانه شورای عالی عتف

1399/07/20 15:55

فراخوان جذب متخصصان ۵ حوزه در دبیرخانه شورای عالی عتف

نماد برتر- دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) فراخوانی برای جذب کارشناسان در کمیسیون‌های تخصصی خود منتشر کرد.


به گزارش نماد برتر، دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، در نظر دارد به منظور تکمیل گروه کارشناسان کمیسیون‌های تخصصی خود از افراد واجد شرایط به صورت پاره وقت دعوت به همکاری کند.



کارشناس کمیسیون تخصصی انرژی، کارشناس کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی، کارشناس کمیسیون تخصصی سلامت، امنیت غذایی و رفاه اجتماعی، کارشناس کمیسیون تخصصی صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات از زمینه‌های همکاری این شورا است.



داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته مرتبط با حوزه کمیسیون تخصصی مربوط و ترجیحا دارای تجربه در زمینه سیاست گذاری علم و فناوری، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های مرتبط با سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری و الزاما دارای تجربه در حوزه کمیسیون تخصصی مربوط، آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها و برنامه هایی نظیر Word، Excel و Powerpoint و جستجو در Internet، داشتن مهارت کافی در درک مطالب زبان انگلیسی، توانایی و تجربه کافی در تولید گزارشات علمی و داشتن مهارت کافی در برگزاری جلسات کمیسیون از جمله شرایط اختصاصی این فراخوان است.



بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، متقاضی می‌بایست فرم پیوست در صفحه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری را تکمیل و فایل pdf آن را به همراه فایل یک قطعه عکس پرسنلی به پست farakhan@atf.gov.ir تا آخر مهر ماه جاری ارسال کند.