03:25 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک

1399/07/15 17:05

توسط یکی از شرکتهای دانش بنیان صورت گرفت؛

رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک

نماد برتر- ارائه خدمات طراحی و ساخت قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک یکی از محصولات و توانمندی‌های شرکتی فناور است که با نیروی انسانی کارآمد نیاز صنایع مختلف به این مواد را رفع کرده است.


به گزارش نماد برتر، سهیل یزدان‌بخش، مدیر این شرکت دانش‌بنیان، درباره محصولات این شرکت فناور، گفت: این مجموعه تنها کارخانه مستقل طراحی و تولید انواع کامپاند در خاورمیانه است که توانسته کلیه محصولات خود را به تایید شرکت‌های معتبر اروپایی برساند. همچنین به قطعات لاستیکی و پلاستیکی کاربردی در صنایع مختلفی مانند خودرو، لوازم خانگی، دریایی و غیره کامپاند می‌گویند.



 



وی ادامه داد: هم‌اکنون، تولید انبوه کامپاندهای قطعات گوناگون، مانند مانتینگ‌ها، قطعات هیبریدی لاستیک-فلز، ضربه‌گیر، واشر و اورینگ، انواع شلنگ‌های سوخت، رادیاتور، روغن هیدرولیک، تهویه، انواع قطعات گردگیر، انواع پروفیل‌های آب‌بندی سالیدی و اسفنجی و قطعات لاستیکی صنایع ریلی و تونلی و انواع کامپاند مصرفی در زیره کفش‌ها و پوتین‌ها و غیره در این شرکت تولید می‌شود.



 



بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این فعال فناور تصریح کرد: در حال حاضر، این شرکت حدود 250 فرمول مربوط به آمیزه‌های مختلف لاستیکی با همه پایه‌های پلیمری موجود در صنعت لاستیک را با توجه به نوع قطعه و محل کاربرد آن تولید می‌کند که در آن ۳۰۰ نوع مواد اولیه در مقادیر مختلف استفاده شده است.