08:41 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
کاهش قطعات تقلبی در بازار

1396/10/17 14:51

یک ادعای جدید:

کاهش قطعات تقلبی در بازار

پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک با تشریح نگرش این شرکت در مشتری مداری از فعالیت تاثیرگذار سامانه تشخیص اصالت قطعات سایپایدک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راد، مسعود تبریزی ضمن بیان این مطلب، مهمترین هدف سایپایدک را برآورده کردن انتظارات مشتری دانست و گفت: اصلی ترین انتطار مشتری دریافت خدمات مناسب و رفتار خوب، تامین قطعه با کیفیت و صرف کمترین زمان برای تعمیر خودرو، قیمت و کیفیت مناسب از سایپا یدک است.

وی در خصوص درصد قطعات تقلبی موجود در بازار افزود: در حال حاضر آمار رسمی در این خصوص وجود ندارد اما با انجام اقدامات اصلاحی از جانب سایپایدک، درصد بالایی از قطعات تقلبی موجود در بازار کاهش یافته است که مراجعه مشتریان به سایپایدک خود مبین این موضوع است.

تبریزی بزرگترین اقدام در این خصوص را راه اندازی سامانه اصالت قطعات سایپا یدک معرفی و تصریح کرد: با درج شماره سریالی خاص بر روی قطعات سایپا یدک و راه اندازی سامانه نظارتی، مشتریان می توانند از اصالت قطعات خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشتریان با ارسال کد درج شده بر روی قطعه خریداری شده به سامانه پیامکی سایپا یدک به شماره 50001813 به آسانی می توانند از اصل بودن قطعات یدکی موجود در بازار مطمئن شوند.

برچسب ها:

قطعات تقلبی ،تبریزی ،سایپا