11:01 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
شعار ما تولید ملی و حمایت از اشتغالزایی جوانان است

1396/10/02 11:29

تولیدکننده برتر لوستر در ایران:

شعار ما تولید ملی و حمایت از اشتغالزایی جوانان است

پایگاه خبری راد: مدیرعامل مجتمع کارخانجات صنایع لوستر نگین درمورد اهمیت برگزاری نمایشگاه و همچنین اهمیت حمایت مصرف کنندگان از تولید کنندگان داخلی اشاره کرده وافزود : شعار ما تولید ملی و حمایت از اشتغالزایی جوانان این مرزوبوم است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری راد، دکتر پیرزاده درمورد نمایشگاه گفت : نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی تهران مجموعه ای از روشنائی ، نور و زیبائی است،که در آن انواع لوسترهای سقفی و دیواری ، انواع چراغ های تزئینی منزل ، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، ادارات و هتل ها ، چراغ های شهری ، چراغ های فضای باز ، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی، در معرض دید علاقمندان ، مردم عزیزمان و همچنین تجار همکار قراردارد تا بتوانند باانتخاب بهتر تجهیزات مورد نیاز خود راتهیه کنند . شرکت کنندگان در این نمایشگاه ، صدها نوع از جدیدترین و زیباترین تولیدات خود را ارائه و در معرض دید قرار می دهند که چشم هر بیننده ای را خیره می کند . در نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی تهران که تلفیقی از صنعت و هنر است صنایع، دستگاه ها و تجهیزات مختلف مربوط به این صنعت نیز به نمایش در می آید .

مدیر عامل مجتمع کارخانجات لوستر نگین در مورد محصولات تولیدی خود گفت : لازم است قویا تاکید کنم که تمامی محصولات ما ایرانی است و 5 سال گارانتی بی قیدوشرط و 10 سال خدمات پس از فروش دارد .

در پایان دکتر پیرزاده در مورد اهداف برگزاری نمایشگاه گفت : معمولا برای هر نمایشگاهی اهدافی درنظر گرفته می شود و هدف ما از شرکت در این نمایشگاه معرفی توانمندیمان در تولید انواع لوستر باکیفیت ایرانی است .

لازم به ذکر است بیست وچهارمین دوره نمایشگاه لوستر و چراغهای تزیینی تهران از سوم الی ششم دی ماه 1396 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و این نمایشگاه با اهداف زیر برگزار می شود :

 

  1. آشنایی با توانمندی های صنعت لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی کشور
  2. فراهم ساختن زمینه مناسب جهت شناسایی و ارائه جدیدترین تولیدات لوستر و چراغ های تزئینی صنعتگران هنرمندان ایرانی
  3. بهره گیری گسترده از تبلیغات درجهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان
  4. مهیا نمودن فضای همکاری و تعامل موثر و سازنده بین تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده نهایی
  5. شناسایی و معرفی تولیدکنندگان برتر صنعت لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی