13:31 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
ربات‌های جدید هوندا در انتظار رو نمایی

1396/09/19 03:14

ربات‌های جدید هوندا در انتظار رو نمایی

پایگاه خبری راد: کمپانی هوندا مفاهیم جدید رباتیک را با هدف کمک به بهبود زندگی مردم ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری راد به نقل از NewAtlas، ربات‌های جدید هوندا بخشی از پروژه 3E، به معنی «قدرت، تجربه و همدلی»، هستند. هدف از طراحی این ربات‌ها نشان دادن آینده‌ای است که مخلوقات رباتیک و هوش مصنوعی در محل کار، وقوع بلایای طبیعی و تفریح در کنار ما انسان‌ها قرار می‌گیرند و به ما کمک می‌کنند.
طبق معمول هوندا به هیچ وجه قصد ندارد تا قبل از رونمایی این ربات‌ها اطلاعات زیادی از آنها بدهد با این حال ویدئویی برای نمایشگاه وسایل الکترونیک مصرفی لاس‌وگاس (CES) منتشر کرده است که چهار ربات جدید را به نمایش می‌گذارد. این ربات‌های بامزه که در کنار هم قرار گرفته‌اند: «3E-C18» یا « RoboCas» که یک دستگاه خنک‌کننده چهار چرخ است، «فالو می» که یک تریلر باری است، و یک دستگاه قابل حمل خرید خوراکی وسیله حمل و نقل شهری.
آخرین مورد یک ربات به شکل لامپ است که با استفاده از حالت چهره قادر به بروز احساسات نسبت به انسان‌هاست و دارای یک صندلی سیار برای استفاده در فضای داخلی یا خارجی خانه است. همچنین دارای یک چهارچرخ خودران است که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به طیف گسترده فعالیت‌های این ربات کمک می‌کند.
ربات 3E-C18 دارای یک صفحه نمایش، یک بسته باتری قابل حمل، سیستم شارژ برای استفاده خانگی، مبدل باتری و بسته کمک‌رسانی در هنگام وقوع بلایای طبیعی است.

برچسب ها:

ربات های هوندا