12:28 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
 قطب سوم خودروسازی در کشور بی معنی است!

1396/08/02 12:14

قطب سوم خودروسازی در کشور بی معنی است!

پرشین خودرو: بیان ایجاد قطب سوم صنعت خودروسازی یک حرکت احساسی، نمادین و بدون کارشناسی است و هر فردی که کمی بازار و صنعت خودرو را بشناسد می داند که این اتفاق در شرایط فعلی معنی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری راد، بابک صدرایی کارشناس بازار خودرو با بیان این مطلب گفت: باید از آقایان پرسید همین دو قطب فعلی خودرو چه گلی بر سر مردم زدند که می خواهید قطب سوم را به پا کنید؟

وی ادامه داد: ما زمانی می توانیم به فکر قطب سوم خودروسازی در صنعت خودرو باشیم که دارای اقتصادی شکوفا، بازاری رو به رشد و مناسبات سیاسی و اقتصادی آزاد با جهان باشیم. جدای از این موارد، مزیت های تولید در کشور نیز بیش از معایب آن باشد.

این کارشناس بازار خودرو تاکید کرد: در حال حاضر صنعت خودروسازی در کشور ما با مشکلاتی همانند طراحی، قیمت تمام شده بالا و نبود بازار صادراتی روبه روست و اگر این مشکلات نبود شاید حرف زدن از قطب سوم تولید خودرو در کشور بسیار ارزشمند و شدنی می نمود.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر سایر خودروسازان داخلی با مشکلی مانند بازار صادراتی رو به رو هستند گفت: همین دو قطب فعلی صنعت خودروی کشور با هزاران مشکل ریز و درشت دست به گریبان هستند و هر روز بحرانی جدید را با کمک دولتی ها طی می کنند، حال با این حال صحبت از قطب سوم کمی عجیب است.

این فعال بازار خودرو خاطرنشان کرد: به نظرم واژه قطب سوم صنعت خودرو یک حرکت احساسی، نمادین و بدون کارشناسی است زیرا هر فردی که کمی بازار و صنعت خودرو را بشناسد می داند که این اتفاق در شرایط فعلی معنی ندارد.

برچسب ها:

قطب سوم ،خودروسازان