فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از استقبال مشتریان از جشنواره باشگاه مشتریان این بانک گفت: ایجاد و راهاندازی باشگاهمشتریان در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و آماده سازی بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با آنها است.
اینالوئی افزود: در جشنواره عید تا عید در یک مدت کوتاهی حدود 10 درصد رشد اعضاء را شاهد بودیم که رشد نسبتا سریعی است، که نشانگر روند رو به رشد استفادهمشتریان از خدمات دیجیتال است.
در این جشنواره بیش از ۱۲ هزار نفر از اعضای باشگاه مشتریان در جشنواره بازیهای این باشگاه به مدت ۱۱ روز با یکدیگر به رقابت تنگاتنگ پرداختند که در این میان بازی فکری و هیجان انگیز ۲۰۴۸ با استقبال بینظیر اعضا روبرو شد و بیش از ۱۵۰ هزار بار طی مدت ۱۱ روز از این صفحه بازدید صورت گرفت.
در این جشنواره اعضای باشگاه می توانستند با امتیازهای جمع آوری شده خود در سومین دوره از سرویس های خرید شارژ موبایل، خرید بسته های اینترنتی ، دریافت بلیط قرعه کشی آنلاین چرخ گردون، شرکت در سبد های قرعه کشی ۲۰،۳۰ و ۵۰ میلیون ریالی و شرکت در جشنواره بازی های باشگاه مشتریان بهرمند شوند.