02:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
مانتو مناسب گیرمان نمی‌آید/ هر چه هست مانتوهای جلوباز است

1397/04/24 23:12

رئیس اتحادیه پوشاک بویراحمد:

مانتو مناسب گیرمان نمی‌آید/ هر چه هست مانتوهای جلوباز است

پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد گفت: در واقع حق انتخاب مانتو مناسب وجود ندارد و آنچه که وجود دارد مانتوهای جلو باز است که مغازه داران مجبور به خریداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری راد،  صیب الله سادات  افزود: اکثر پوشاک عرضه شده در بازار یاسوج و استان از دیگر استانها بخصوص تهران وارد می‌شود مغازه داران استان وقتی به تولیدی های سایر استانها مراجعه می کنند پوشاک و مانتو مناسب گیرشان نمی آید.

رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با عرضه کنندگان مانتو جلو باز در سطح شهرستان بویراحمد برخورد شدید و جدی می شود، خاطرنشان کرد: بازرسان اتاق اصناف واحدهای پوشاک زنانه عرضه کنندگان مانتو جلو باز را به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند و تعزیرات این واحدها را جریمه می کند. همچنین با همکاری و هماهنگی اماکن نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری مانتوهای جلو باز می کنیم.

وی ادامه داد: باید فکری اساسی برای این موضوع شود که تولیدی‌ها باز اقدام تولید چنین مانتوهایی نکنند.

رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد اضافه کرد: در سطح شهر یاسوج برای دوختن یک مانتو برای بزرگسال، نوجوان و جوان خیاط و تولیدی وجود ندارد. در شهر یاسوج تولیدی پوشاک بخصوص پوشاک و مانتو زنانه وجود ندارد و البته نه تنها یاسوج بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد تولیدی پوشاک است.

 300 واحد صنفی پوشاک(زنانه، مردانه و بچگانه) در سطح شهرستان بویراحمد فعالیت دارند.