03:10 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
اتفاق خاص بازار ارز/ دلار ۴۲۰۰ تومانی و شاید بالاتر
پایگاه خبری راد: با وجود تمامی اعلام‌ها مبنی بر ثبات در بازار ارز و سیاست‌هایی که در رابطه با کنترل آن اعمال می‌شود و یا تاکیداتی که برای عدم تمایل دولت به منظور نگه داشتن دلار بالاتر از نرخ ۴۰۰۰ تومان وجود داشت،نه تنها در این نرخ پایدار ماند بلکه ۴۲۰۰ تومان را هم رد کرد.
سیف ماندنی است
پایگاه خبری راد: یک منبع آگاه نزدیک به دولت، ضمن تکذیب شایعات مربوط به تغییر رئیس بانک مرکزی، این اقدامات را واکنشی از جانب افرادی که در برنامه ساماندهی موسسات غیرمجاز مالی متضرر شده‌اند دانست.
ضرورت بازنگری در روش‌های فروش اموال تملیکی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد باید در روش‌های فروش اموال سازمان تملیکی بازنگری شود.
تاثیر کاهنده نفتی‌ها در شاخص کل بورس
پایگاه خبری راد: در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل ۱۵۶ واحد رشد کرد. در این روز اکثر نمادهای خودرویی و استخراج کانه‌های فلزی شاهد رشد قیمتی بودند اما فرآورده‌های نفتی و محصولات شیمیایی بیشترین تاثیر کاهنده را روی دماسنج بازار داشتند.
وضعیت بازار کار در آغاز فعالیت دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: ناکافی بودن فرصتهای شغلی، نرخ بیکاری دو رقمی و طولانی شدن مدت بیکاری، ناکافی بودن دستمزدها، وقوع پدیده پرکاری و اشتغال ناقص از جمله چالش‌های بازار کار در آغاز کار دولت دوازدهم به شمار می‌روند.
نظرات غیر کارشناسی، آرامش بازارخودرو را برهم زد
پایگاه خبری راد:تیرماه امسال برای ساماندهی واردات خودرو و ضریب آن سامانه ثبت سفارش واردات خودرو بسته شد اما این حرکت هیچ تأثیری بر میزان واردات خودرو به کشور نداشت.
تاسیسات آب پایتخت بعد از زلزله!
پایگاه خبری راد: قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: به منظور تامین آب تهران در زمان زلزله برنامه‌ای در نظر گرفته شده که روی ۸۰ مخزن آب تهران دریچه قطع اضطراری آب وصل شود تا بدین طریق بتوان نگرانی برای تامین آب در زمان حادثه را از بین برد.
گرانی خودروهای وارداتی به معنی افزایش قیمت داخلی هاست
پایگاه خبری راد: کارشناس اقتصادی رادیو معتقد است اقتصاد کشور به شدت از بی‌برنامگی و نبود استراتژی مشخص برای استفاده درست از سرمایه رنج می‌برد.
خودروهای وارداتی گرانتر می شوند
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: چندین ماه از توقف ثبت سفارش خودروهای خارجی می‌گذرد و حالا در بازار خودروهای خارجی شاهد افزایش ۵ تا ۵۰ درصدی قیمت خودروها هستیم.
ستارهه دارهای خودرویی را بشناسید
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آبان‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین چهار خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.