20:15 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
مانده سپرده‌های تا ۲۰۰ میلیون تومان ثامن‌الحجج پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: در ادامه تعیین تکلیف و پرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی منحل شده ثامن‌الحجج، سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان نیز به این روند اضافه شدند. این افراد می‌توانند از ۱۶ آذر به شعب بانک پارسیان مراجعه و وضعیت مانده حساب خود را مشخص کنند.
قیمت خانه‌ در مناطق مختلف تهران+ نمودار
پایگاه خبری راد: گران‌ترین مسکن در شهر تهران به منطقه ۱ با متری ۱۰ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و ارزان ترین به منطقه ۱۸ با متری ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تعلق دارد.
برنامه‌ ملی اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار وزارت صنعت/اجرای 11 پروژه با همکاری 3 دستگاه
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای استقرار اقتصاد دانش‌بنیان علاوه بر اجرای دو طرح پسا دکترای صنعتی و فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در بخش‌های صنعتی، حمایت از 150 بنگاه صنایع پیشرفته و شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار داده است.
تصویب صورت های مالی سال 95 بانک ملی ایران
پایگاه خبری راد: مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران با حضور دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر عبدالرحمن ندیمی بوشهری معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی، فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، سید حمید پور محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران در محل بانک برگزار و صورت های مالی سال 95 بانک تصویب شد.
نخستین آزمایش موفق اکوسیستم اینترنت اشیا NB-IoT در ایران
پایگاه خبری راد: ایرانسل برای اولین بار در ایران، اکوسیستم اینترنت اشیا مبتنی بر فناوری باند باریک (NB-IoT) را با موفقیت آزمایش کرد.
افتتاح سپرده‌های کوتاه مدت ۳، ۶ و ۹ ماهه ممنوع شد
پایگاه خبری راد: در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی درباره کاهش نرخ سود بانکی، افتتاح و تمدید سپرده‌های کوتاه مدت ویژه سه، شش و ۹ ماهه در بانک‌ها و موسسات اعتباری تا پایان سال ممنوع خواهد بود.
هماهنگی با سازمان محیط زیست برای بخش معدن
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با نوید بخش توصیف کردن نتایج هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان محیط زیست در این دوره برای بخش معدن، گفت: تصمیمات مثبت اتخاذ شده در خصوص 11 واحد معدنی فاقد ارزیابی زیست محیطی تقدیم هیأت وزیران شد.
بهره مندی ۷۵۰ روستا از خدمات اینترنت تا پایان سال
پایگاه خبری راد: معاون وزیر ارتباطات گفت: تلاش ما بر این است که تا پایان سال به ۷۵۰ روستا اینترنت ببریم.
رونق اقتصادی در روستاها با ایجاد بنگاه‌های اقتصادی
پایگاه خبری راد: عضو شورای مرکزی خانه کشاورز تاکید کرد: اقتصاد باید در روستاها رونق یابد و تحقق این امر در گروی ایجاد بنگاه‌های اقتصادی در مناطق روستایی است.
آغاز دریافت کارمزد از برخی خدمات بانک ملی
پایگاه خبری راد:بانک ملی ایران مطابق بخشنامه‌های صادره از سوی بانک مرکزی، اخذ سیستمی کارمزد در تعدادی از خدمات خود را عملیاتی می‌کند.