04:32 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وبصادر

ثر تداوم سه عامل بر بازگشت اعتماد فعالان به بازار سهام
نماد برتر- افزایش ارزش معاملات خرد، افزایش نقدشوندگی، اظهارنظر رئیس سازمان و اتمام حجت با نمادهایی که بازارگردان ندارند از عواملی هستند که در صورت تداوم می توان امید داشت اعتماد به بازار بازگردد.
ادامه خریدهای پرحجم سهامداران حقوقی
نماد برتر- سهامداران عمده همچنان به خریدهای خود ادامه دادند و هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه را با انتقال بیش از ۲.۵هزار میلیارد تومان به پرتفوی خود سپری کردند.
احتمال بهبود اوضاع بورس با افزایش حجم و ارزش معاملات در آغاز هفته
نماد برتر- شاخص بورس آخرین روز کاری هفته را با تحرکات مثبت سهامداران و رشد ۹۱۳۳ واحدی به پایان رساند تا شاید افزایش حجم و ارزش معاملات نویدبخش آغاز هفته بهتر باشد.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
افزایش سود "وبصادر"
نمادبرتر- بانک صادرات در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۸۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳ اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری در هر سهم حکایت دارد.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
گزارش مالی ۷ ماهه بانک صادرات با ثبت تراز عملیاتی مثبت ۲.۲ هزار میلیاردی
نماد برتر- بانک صادرات که سومین بانک بزرگ بورسی محسوب می شود، گزارش عملکرد مهر و ۷ ماه دوره مالی جاری را با ثبت تراز عملیاتی مثبت ۲.۲ هزار میلیارد تومانی منتشر کرد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
خالص خرید ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارنامه حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی نخستین ماه پاییز را با زیان ۱۱.۵ درصدی شاخص کل سپری کرد که در این ماه سهامداران عمده بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شدند و با خریدهای قابل توجه خود در نهایت حدود ۱۰هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود افزودند. در این میان بخش عمده ای از خرید حقوقی ها در دو گروه بانکی و فلزات اساسی متمرکز بود.
جهش ۹ هزار درصدی در سود هر سهم "وبصادر"
نماد برتر-بانک صادرات در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۸۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۹ هزار و ۵۳۳ درصد در هر سهم حکایت دارد.
سود بانک صادرات ۹۵۳۳ درصد جهش کرد / برآوردها از نرخ سود وام و ...
نماد برتر- بانک صادرات با ارائه عملکرد نیمه نخست سال جاری، ۲۸۹ ریال سود برای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل ۹۵۳۳ درصد رشد داشته است.
پیش بینی "وبصادر" از زیان ۹۰۰ میلیارد تومانی تسعیر ارز در نیمه نخست سال
نماد برتر- بانک صادرات با اشاره به بخشنامه جدید تسعیر ارزی از پیش بینی زیان ۹۰۰ میلیارد تومانی برای دوره نیمه نخست سال جاری خبر داد.
افزایش چشمگیر  در سود هر سهم "وسپهر"
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در 6 ماهه نخست سال جاری با افزایش قابل توجه، میزان سود انباشته خود را اندکی از سرمایه 30 هزار میلیارد ریالی فراتر برد.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.