07:37 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وبصادر

دو عامل موثر بر اخذ رمق فروش‌های هیجانی و آمادگی بازار برای حرکت صعودی
نماد برتر- در شرایطی انتقادها به دولت درباره وضعیت فعلی بورس ادامه دارد که با افزایش ارزش معاملات خرد و تقاضای قابل توجه در برابر عرضه‌ها، انتظار می رود رمق فروش‌های هیجانی گرفته و بازار آماده حرکت صعودی شود.
صورت های مالی ۹ ماهه بانک صادرات با تحقق ۲۷۱ ریال سود و رشد ۵۳۲۰ درصدی
نماد برتر- بانک صادرات با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال جاری، ۲۷۱ ریال سود برای هر سهم که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۵۳۲۰ درصدی روبرو شده است.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
هر سه بانک ملت ، صادرات و تجارت آماده بازگشت به تابلو شدند
نماد برتر- نماد هر سه بانک ملت ، صادرات و تجارت پس از توضیح درباره آثار مالی واگذاری سهام ۷ شرکت و رفع تعلیق با محدودیت نوسان قیمت، آماده انجام معامله شدند.
آثار مالی مصوبه جدید دولت بر "وبصادر" به زمان ابلاغ دستورالعمل موکول شد
نماد برتر- بانک صادرات از اعلام آثار مالی مصوبه جدید هیات دولت مبنی بر واگذاری باقیمانده سهام در چهار پالایشگاه بورسی، سرمایه گذاری ملی، هپکو و ایران ترانسفو به سه بانک پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی خبر داد.
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
ثبت تراز عملیاتی ۲.۶ هزار میلیارد تومانی برای سومین بانک بزرگ بورس
نماد برتر- بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ بورس با انتشار گزارش عملکرد آذر و ۹ ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۳۶۵ میلیارد و ۲.۶ هزار میلیارد تومانی شد.
نوسانات اخیر شاخص با تغییر استراتژی و اولویت اصلی سهامداران
نماد برتر- نوسان چند روز اخیر شاخص‌ با حفظ کانال ۱.۵ میلیونی نشان از تغییر استراتژی سهامداران بعد از ریزش سنگین بورس و توجه بیشتر به نمادهای کوچک‌تر دارد.
بانک صادرات ۵٢.۵ هزار میلیارد تومان وام داد / افتتاح دو پتروشیمی در سال آینده
نماد برتر- بانک صادرات با اولویت ‌قراردادن بخش تولید در ۸ ماه سال، بالغ بر ۵٢.۵ هزار میلیارد تومان وام به شرکت ها داد که معادل ٦٠درصد کل میزان تسهیلات است.
پنج عامل موثر بر رشد قیمت‌ها + انتظار تداوم رونق بورس
نماد برتر- در شرایطی پنج عامل منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سهام شده که بررسی جوانب حکایت از این دارد بورس بدون نیاز به حمایت های جانبی مسیر حرکت را پیدا کرده و رونق آن تداوم دارد.
چراغ سبز حقوقی‌ها در نمادهای بانکی
نماد برتر- این روزها که اندکی فضای رشد بر بازار سهام حاکم شده، بسیاری از نگاه‌ها به تحرکات حقوقی‌ها است.
ثبت تراز عملیاتی ۲.۳ هزار میلیارد تومانی برای سومین بانک بزرگ بورس
نماد برتر- بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ بورس با انتشار گزارش عملکرد آبان و ۸ ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۶۸.۹ و ۲.۳ هزار میلیارد تومانی شد.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
کفه ترازوی خرید به سمت سهامداران حقیقی یا حقوقی ؟
نماد برتر- بررسی روند خرید و فروش های سهامداران بورسی در دومین ماه پاییز، نشان از سبقت بازیگران عمده در سمت خرید سهام دارد. به طوری که در این ماه حقوقی ها با حمایت قابل توجه خود و جمع آوری سهام توانستند بیش از ۵هزار میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود منتقل کنند.
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.