15:15 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
افزایش نمادهای بدون حجم مبنا در فرابورس به ۴۶ نماد
نماد برتر- معاون نظارت بازار فرابورس ایران گفت: بر اساس الزام بررسی ماهانه طبق ضوابط، در انتهای فروردین بررسی و محاسبات مجدد صورت گرفته و تعداد این نماد‌ها در حال حاضر به ۴۶ نماد افزایش یافت.
قیمت هر بشکه نفت خام ۱۰۶ دلار شد
نماد برتر- قیمت نفت در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی کاهش هفتگی نزدیک به ۵ درصد را به همراه داشت که چشم انداز رشد ضعیف‌تر جهانی، نرخ بهره بالاتر فدرال رزرو و قرنطینه ناشی از کووید-۱۹ در چین به تقاضای جهانی نفت آسیب رسانده است.
عبور ارزش سهام عدالت قابل فروش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
نماد برتر- ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۱۴هزار تومان رسیده است.
مشخصات قرارداد اختیار معامله زعفران نگین تغییر کرد
نماد برتر- مدیریت توسعه بازار مشتقه همچنین در اطلاعیه جداگانه‌ای از تغییر مشخصات قرارداد اختیار معامله زعفران نگین نیز خبر داده است.
رکورد قیمت روغن سویا با ممنوعیت صادرات روغن پالم اندونزی
نماد برتر- قیمت روغن سویا در روز جمعه به بالاترین حد خود رسید، زیرا تصمیم اندونزی برای ممنوعیت صادرات روغن پالم نگرانی‌ها در مورد عرضه جهانی روغن‌های گیاهی جایگزین را تشدید کرد.
افت ۰.۴۰درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال
نماد برتر- مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۸۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۰ درصد کمتر شده است.
یک میلیون و ۱۷۰ هزار تن سیمان روی تابلوی می‌روند
نماد برتر- تالار سیمان در بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۹۶۶ تن سیمان از سوی ۶۴ شرکت سیمانی است.
بررسی آثار انجام معاملات بازار اولیه و ثانویه گواهی سپرده بانکی روی میز مشورت
نماد برتر- جلسه "شورای مشورتی" با موضوع " بررسی آثار و ابعاد مختلف انجام معاملات بازار اولیه و ثانویه گواهی سپرده بانکی در بازار سرمایه کشور " برگزار شد.
برنامه ریزی صحیح و همدلی کارکنان دو رکن اصلی افزایش تولید
نماد برتر- معاون بهره برداری فولاد هرمزگان از کسب دو رکورد مهم ماهیانه تولید تختال و آهن اسفنجی در این شرکت خبر داد.
کاهش نگرانی از تاثیر افزایش بهای گاز بر سودآوری بنگاه‌های بورسی با اقدام به‌موقع دولت
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با حمله روسیه به اوکراین و چند برابر شدن نرخ گاز در چند ‌هاب، کل سود صنعت از بین می‌رفت، اما با اقدام به موقع دولت و تعیین سقف برای هزینه خوراک و نیز تخفیف بیشتر برای مصرف سوخت برخی صنایع، نگرانی‌ها کاهش یافت و از ایجاد مشکل در بورس جلوگیری شد.