07:38 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ورود سامانه بارشی به کشور از فردا
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش دما و وزش باد شدید تاکید کرد: مسافران نوروزی از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی و مستعد خودداری کنند.
حواس خود مشترکان به تخلف‌های اینترنتی جمع باشد!
پایگاه خبری راد: ارائه اینترنت ثابت با تعرفه‌های قبلی ممنوع است و اگرچه رگولاتوری نظارت دوره‌ای برروی پرتال‌ها و سامانه‌های امور مشترکین دارد، اما به دلیل تعداد بالای مشترکین، امکان تخلف دور از چشم رگولاتوری هم وجود دارد و این موضوع نیازمند ارائه شکایت مشترکان در صورت برخورد با موارد اینچنینی است.
متداول ترین اشتباهات هنگام خرید اولین خودرو
پایگاه خبری راد: خرید اولین خودرو می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین امور زندگی هر فرد باشد؛ اما ممکن است این کار لذت‌بخش به دلیل انجام یا انجام ندادن اموری تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات افراد شود.
مراقب تماس و پیامک‌های کلاهبردارانه باشید
پایگاه خبری راد: متأسفانه برخی از هم‌وطنان بدون توجه به اینکه آیا اصلاً در قرعه‌کشی یا فلان جشنواره شرکت داشته‌اند یا نه، با دیدن یا شنیدن خبر برنده شدن تصمیم به ارسال اطلاعات خواسته‌شده می‌کنند و درواقع در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار می‌شوند.
 افتتاح خط تولید محصولات ایران خودرو در جمهوری آذربایجان
پایگاه خبری راد: کارخانه مشترک ایران خودرو و بخش خصوصی جمهوری آذربایجان باظرفیت سالانه ۱۰‌هزار دستگاه برای تولید پنج مدل خودروی سواری با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان به زودی به بهره برداری می رسد.
دوران پر آبی کشور به انتها رسیده است
پایگاه خبری راد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن هشدار نسبت به کم آبی در کشور گفت: مردم به ویژه کشاورزان باید بدانند که چگونه با کم آبی زندگی کنند.
 افزایش دمای 1.5 درجه‌ای در بهار 97/بارندگی کمتر می شود
پایگاه خبری راد: رییس پژوهشکده اقلیم شناسی از بهار کم‌بارش خبر داد و گفت: میانگین بارش کشور در بهار 97 کمتر از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و از سوی دیگر در این فصل افزایش قابل توجه دما را در بخش‌های مختلف کشور تجربه خواهیم کرد.
آزمایش خودران تویوتا در جاده‌های عمومی متوقف شد
پایگاه خبری راد: پس از وقوع تصادف خودروی خودران اوبر، حالا تویوتا نیز آزمایش خودروهای خودران خود را در جاده‌های عمومی متوقف می‌کند.
به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» می پیوندیم
پایگاه خبری راد: مهندس سیدرضا حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و مهندس شهرام صالحی، مدیرعامل امداد خودرو ایران با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای نوروز پیوستند.
پاسخگویی 24 ساعته مرکز امور مشتریان سایپا در تعطیلات نوروز
پایگاه خبری راد: مرکز تماس امور مشتریان گروه سایپا در ایام نوروز با شماره‌ 096550 یا اپلکیشین موبایل سایپا به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان است.