22:52 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
۱۰ شرکت جذاب مورد علاقه کارجویان
پایگاه خبری راد: به گفته شبکه کاریابی "لینکدین"، کارجویان به شرکت "آمازون" بیش از سایر شرکت‌ها رزومه می‌فرستند.
اعتراضات کارگری گسترده در فرانسه
پایگاه خبری راد: ده‌ها هزار نفر از کارکنان بخش خصوصی فرانسه در اعتراض به برنامه کاهش بودجه دولت دست به اعتراض زدند.
دولت آمریکا از تعطیلی نجات پیدا کرد
پایگاه خبری راد: کنگره آمریکا امروز با تصویب لایحه ۱.۳ تریلیون دلاری بودجه که به دلیل افزایش مخارج نظامی، مورد علاقه صنایع اسلحه سازی بود موافقت کرد.
تلگرام 200 میلیونی شد
پایگاه خبری راد: پیام‌رسان تلگرام ضمن ارائه نسخه جدید، به عدد 200 میلیون کاربر رسید.
تاثیر افت ارزش لیر بر گردشگری ترکیه چه بوده است؟
پایگاه خبری راد: یکی از ارزهایی که در چند سال گذشته با افت قابل ملاحظه همراه شده، لیر ترکیه بوده است. واحد پولی که برای بازرگانان ایرانی در سالیان اخیر به دلیل حجم نسبتا بالای روابط تجاری ایران و ترکیه از اهمیت برخوردار بوده و از سوی دیگر نیز تاثیرات خود را بر سفر گردشگران ایرانی به ترکیه گذاشته است.
کدام محصولات صنعتی و معدنی ایران بیشتر مشتری دارند؟+ جدول
پایگاه خبری راد: صادرات صورت گرفته در بخش صنعت و معدن طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب با رشد ۹.۱ و ۶۰.۳ درصدی روبه‌رو شده است.
وعده‌ی حل آسیب‌پذیری پردازنده‌های AMD
پایگاه خبری راد: شرکت AMD پس از آنکه حفره‌های امنیتی پردازنده‌های خود را تایید کرد، از ارائه‌ وصله‌های امنیتی به منظور حل کردن این مشکل خبر داده است.
افزودن قابلیت هشتگ به بخش Bio اینستاگرام
پایگاه خبری راد: اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران از این پس قادر خواهند بود در قسمت Bio برای معرفی خود از هشتگ و لینک پروفایل نیز استفاده کنند.
راه پای هکرهای ارزهای دیجیتالی فراخ‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی است که هکرها و مجرمان سایبری از طریق انتشار یک بدافزار خطرناک به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی به بیش از ۴۰۰ هزار رایانه در جهان دسترسی و نفوذ یافته‌اند.
افزایش موج بی‌اعتمادی کاربران به فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: پس از آنکه مدیرعامل فیس‌بوک به دسترسی اطلاعات شخصی کاربرانش اعتراف کرد، بی اعتمادی کاربران جهانی نسبت به این شبکه اجتماعی رو به کاهشی مداوم است.