01:07 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
آماده سازی 28 مکان تاریخی گردشگری در تهران قدیم
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: ۲۸مکان دیدنی ، زیبا و جذاب در بخش تاریخی تهران قدیم در محدوده حصار ناصری آماده بازدید گردشگران و مسافران نوروزی است.
تمیز نگهداشتن شیشه های خودرو با ترفند هایی ساده
پایگاه خبری راد: یکی از مشکلاتی که بخش زیادی از مردم هنگام شستشوی خودرو با آن رو به رو هستن شفاف سازی کردن شیشه های خودرو است و متاثر از علت های زیادی خواهد بود.
آغاز فروش نوروزی هیوندای i20 با شرایط ویژه
پایگاه خبری راد: هیوندای i20 به عنوان یکی از پرفروشترین خودروهای برند هیوندای در ایران در طرح فروش نوروزی کرمان موتور قرار گرفت.
برخورد پلیس پایتخت با سرعت غیرمجاز خودروها در نوروز
پایگاه خبری راد: ایام نوروز را باید خلوت‌ترین حالت تهران در طول سال دانست، در همین روزها عده‌ای با خلوت دیدن بزرگراه‌های پایتخت وسوسه رانندگی با سرعتی بیشتر از حدمجاز به سرشان می زند که پلیس به این افراد هشدار داده است.
ایران گردی با مدیران خودرویی ها
پایگاه خبری راد: «مدیران خودرو» برای شبیه سازی به یک سفر خانواده ایرانی با محصولات خود و آشنایی با فرهنگ ایرانگردی اقدام به برنامه ریزی و برگزاری این تور کرد.
محبوب‌ترین مقاصد سرمایه‌گذاری خارجی معرفی شدند / کشورهای عضو اتحادیه آ.سه.آن در صدر
پایگاه خبری راد: در یک نتیجه عجیب، فیلیپین به عنوان محبوب‌ترین مقصد سرمایه‌گذاری از دید سرمایه‌گذاران معرفی شد.
رشد 18 درصدی مصرف بنزین در روز نخست نوروز نسبت به سال گذشته
پایگاه خبری راد: مصرف روزانه بنزین در سراسر کشور همچنان در مرز 100 میلیون لیتر در روز حرکت می‌کند و بر اساس آمار در روز چهارشنبه (اول فروردین‌ماه ) به 100 میلیون و 100 هزار لیتر رسید که حاکی از رشد بیش از 18 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
حمایت به شرط پیشرفت
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان می‌گوید: در کشورهای با اقتصاد بازار باز نیز اگر مسئولان متوجه شوند صنایع‌شان در رقابت با صنایع سایر کشورها ممکن است آسیب ببیند کالاهای ملی خود را حمایت می‌کنند، این موضوع در ایران نیز باید مورد توجه قرار بگیرد هر چند که صنایع هم باید به صورت کوتاه مدت و هدفمند حمایت شوند تا در آینده بتوانند بدون نیاز به پشتیبانی و کالاهای بین‌المللی رقابت کنند.
معاملات مسکن در اسفندماه ۱۰ درصد افت کرد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه مشاوران املاک شهر تهران گفت: در ۲۵ روز ابتدای اسفندماه ۱۳۹۶ تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۰ درصد کاهش یافته است.
همه در قبال مساله آب مسئولیم
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو در پیامی به مناسبت بیست و دوم مارس، روز جهانی آب بر مسئولیت همگانی در قبال مساله آب تاکید کرد.