11:57 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
صنعت خودرو ایران به واقع بینی نیاز دارد و نه رویا پردازی!
پایگاه خبری راد: در خصوص هدف گذاری برای آینده صنعت خودرو باید جدی تر بحث و گفتگو شود و اینکه بخواهیم دنباله روی دیگران باشیم، ما و صنعت خودرو کشور را به جایی نمی رساند.
شاهکار 25 میلیونی دنیای خودروهای کلاسیک
پایگاه خبری راد: دلاهه 135، یکی از جداب‌ترین خودروهای کلاسیک‌ جهان است که با قیمت ۲۵ میلیون دلار، حراج خواهد شد.
عضویت ایران در تیم توانبخشی فدراسیون بین المللی صلیب
پایگاه خبری راد: مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر گفت: نشست سالانه‌ تحت عنوان کارگروه سلامت در فوریت ها و سوانح با حضور صلیب سرخ فنلاند، نروژ، دانمارک، اسپانیا، فرانسه، ژاپن، کانادا، آلمان، سوئیس، اتریش، انگلیس، ایتالیا، سوئد و ایران برگزار شد.
وعده تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه‌ رانندگان تاکسی و اتوبوس
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به مشکلات بیمه‌ای تاکسیرانان و اتوبوسرانان گفت: با مکاتبات اخیر این قول داده شده است که بیمه تامین اجتماعی برای این حوزه‌ها ادامه پیدا کند.
تشکیل ۲۶ هزار پرونده تخلف در کمیسیون ماده ۱۰۰در عرض دو سال
پایگاه خبری راد: رییس شورای شهر تهران، تخلف در ساخت و ساز و تغییر کاربری را از جمله موارد فساد در شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: ۲۶ هزار پرونده تخلف در کمیسیون ماده ۱۰۰در عرض دوسال ۹۵ و ۹۶ تشکیل شده است.
فقط مونتاژکاری می‌کنند!
پایگاه خبری راد: موتورسیکلت در ایران بازار گرمی دارد و شرکت‌های مختلفی در این بازار به تولید، مونتاژ و فروش می‌پردازند که به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران و تولیدکنندگان قطعات موتورسیکلت، داخلی‌سازی قطعات این وسیله انجام نشده و خدمات پس از فروش شرکت‌ها مورد تائید اتحادیه نیست.
افزایش کمک هزینه سفر بازنشستگان / پیش‌بینی اعزام ۱۰ هزار نفر به کربلا
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفر از ۶۶۰ به ۷۴۰ هزار تومان برای هر بازنشسته و یک نفر همراه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۲۰۰ هزار بازنشسته در برنامه‌های گردشگری و سیاحتی شرکت کنند.
سرازیر شدن فاضلاب تهران به سمت مزارع جنوب/ لزوم اجرای طرح جامع ایمنی فاضلاب پایتخت
پایگاه خبری راد: رئیس گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی تهران در توضیح چرایی آبیاری مزارع با فاضلاب و اقدامات انجام شده جهت رفع آن، گفت: اجرای کامل طرح جامع فاضلاب شهر تهران راهکار اصلی جلوگیری از آبیاری زمین‌های کشاورزی با فاضلاب است.
تلاش مایکروسافت برای توسعه اپلیکیشن تماشای فیلم آنلاین
پایگاه خبری راد: مایکروسافت در حال توسعه یک اپلیکیشن اختصاصی برای تماشای فیلم و تلویزیون در دستگاه‌های اندرویدی و iOS است.
کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی‌های آیفون همانند گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.