08:59 | جمعه 31 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
مترو، راه و آب به هشتگرد می‌رسد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از تکمیل مترو هشتگرد تا پایان سال، راه هشتگرد ـ طالقان تا پنج ماه آینده و پروژه تصفیه‌خانه و انتقال آب به این شهر تا یک ماه دیگر خبر داد.
جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترددها، محدودیت ترافیکی از دوشنبه در جاده کرج - چالوس اجرا می‌شود.
آغاز طرح کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای در حوزه گردشگری
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز به کار طرح کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای در حوزه گردشگری خبر داد.
رابطه استفاده از وسایل سرمایشی و آلودگی هوا
پایگاه خبری راد: محققان اظهار کردند: تهویه مطبوع ممکن است عامل مرگ سالانه هزار نفر باشد.
رشد آمار مسافران دریایی در سه ماه ابتدایی سال ۹۷
پایگاه خبری راد: آمارهای جدید سازمان بنادر و دریانوردی نشان می‌دهد که تعداد مسافران دریایی در دو بندر مهم مسافری کشور افزایش یافته است.
دستورالعمل جدید واردات در مقابل صادرات
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر در امور صادرات دستورالعمل جدید واردات در مقابل صادرات، تبادل ارز صادراتی با نرخ توافقی، نحوه انتقال پروانه صادراتی و ضوابط واردات کالاهای گروه (۳) را ابلاغ کرد.
غول‌های خودروسازی دنیا و جریمه‌های نجومی
پایگاه خبری راد: تصادفات جاده‌ای یکی از دلایل عمده مرگ و میر در جهان است. هر چند از دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ به بعد، کارخانه‌های خودروسازی گام‌های بلندی برای کاهش تلفات جاده‌ای برداشته‌اند اما نمونه‌های برجسته‌ای از تاخیر در ارائه فراخوان از جانب خودروسازان وجود دارد. در شماری از این موارد، خودروسازان بعد از آگاهی از معیوب بودن خودروهای‌شان یا مشکوک شدن به ایمنی آن‌ها، اقدامات لازم را در پیش نگرفته و به همین دلیل مشمول جریمه شده‌اند.
عدم درج قیمت بالاترین تخلفات صنفی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم درج قیمت به عنوان بزرگترین تخلف صنفی در کشور یاد کرد و گفت: ما در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در کشور انجام دادیم.
برنامه وزارت ICT برای صرفه‌جویی برق به اندازه نیروگاه سد زاینده‌رود
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات از برنامه این وزارتخانه برای صرفه جویی برق خبر داد که باعث خواهد شد به اندازه نیروگاه سد زاینده رود صرفه‌جویی شود.
پیش‌بینی تولید 95 هزار تن انگور در کردستان
پایگاه خبری راد: مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی کردستان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سالجاری 95 هزار تن انگور تولید شود که نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.