22:33 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
این ۱۰۰۰ یورو هم حاشیه ساز شد
پایگاه خبری راد: گرچه ارزی که بانک مرکزی به مسافران می‌دهد حداکثر ۱۰۰۰ یورو بوده و در ظاهر ماجرا رقم ناچیزی است و حتی مورد اعتراض هم قرار می گیرد، اما همین هم کم حاشیه نبوده است.
مقدمات ایجاد ۵۰ هزار شغل گردشگری کلید خورد
پایگاه خبری راد: با امضای تفاهمنامه همکاری میان وزارت کار و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری،مقدمات ایجاد ۵۰ هزار شغل و خدمات گردشگری کلید خورد.
هشدار فرانسه نسبت به انتقام مقتدرانه اروپا از تعرفه‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: دولت فرانسه بر انتقام یکپارچه اروپا از تعرفه‌های وارداتی واشنگتن تاکید کرد و در مقابل، آلمان از آمادگی برای مذاکره خبر داد.
سرطان خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد
پایگاه خبری راد: گروهی از متخصصان علوم پزشکی در کره جنوبی در مطالعه‌ای دریافتند که بیماری سرطان احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد.
ترافیک پرحجم در چالوس
پایگاه خبری راد: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مقاطعی از جاده چالوس خبر داد.
مطالبات باقی‌مانده واردکنندگان تجهیزات پزشکی ۴ هزار میلیارد تومان است
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس با بیان اینکه «مطالبات واردکنندگان تجهیزات پزشکی بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد تومان است» گفت که این صنف نگران تامین ارز و تخصیص به موقع آن برای واردات محصولات مورد نیاز تجهیزات پزشکی است که لازم است این نگرانی رفع شود.
خیزش گرد و خاک در تهران
پایگاه خبری راد: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۱۸ تیرماه) سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق می‌شود همچنین در طول روز غلظت آلاینده ازن افزایش نسبی می‌یابد.
نرخ بیکاری سوئیس در پایین‌ترین سطح ۱۰ سال اخیر
پایگاه خبری راد: نرخ بیکاری سوئیس تا پایان ماه ژوئن به ۲.۴ درصد رسید که کمترین سطح از سال ۲۰۰۸ محسوب می‌شود.
هشدار فائو نسبت به صید بی‌رویه ماهی
پایگاه خبری راد: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) نسبت به صید بی‌رویه ماهی در اقیانوس‌های جهان و بالا بودن مصرف ماهی هشدار داد.
افزایش غیرمنتظره ذخایر ارزی چین در واکنش به جنگ تجاری آمریکا
پایگاه خبری راد: ذخایر ارزی چین در ماه ژوئن به نحو غیرمنتظره ای افزایش پیدا کرده است و این کشور برای کنترل نوسانات ارزی خود دست به خرید گسترده اوراق قرضه وزارت خزانه داری آمریکا زده است.