19:46 | سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
فقط مونتاژکاری می‌کنند!
پایگاه خبری راد: موتورسیکلت در ایران بازار گرمی دارد و شرکت‌های مختلفی در این بازار به تولید، مونتاژ و فروش می‌پردازند که به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران و تولیدکنندگان قطعات موتورسیکلت، داخلی‌سازی قطعات این وسیله انجام نشده و خدمات پس از فروش شرکت‌ها مورد تائید اتحادیه نیست.
نسل بعدی ساعت‌های هوشمند به فشارسنج مجهز می‌شود
پایگاه خبری راد: سامسونگ قصد دارد نسل بعدی ساعت هوشمند خود را تحت عنوان گلکسی واچ با سیستم عامل Wear OS معرفی و عرضه کند.
تولید وانت کاهش یافت
پایگاه خبری راد: خرداد ماه امسال تولید انواع وانت به طور میانگین ۱۵.۶ درصد کاهش یافت.
چشم‌انداز مثبت بزرگترین اقتصاد قاره سبز
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول با تمجید از رشد ۲.۵ درصدی سال گذشته اقتصاد آلمان، به این کشور توصیه کرد دست به انجام اصلاحاتی برای دستیابی به آینده‌ای روشن‌تر و فائق آمدن بر چالش‌های میان مدت بزند.
نظام دولتی قدرتمندترین مانع در برابر بخش‌های مولد اقتصادی
پایگاه خبری راد: متاسفانه قواعد حاکم بر نظام‌های اداری، بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی کشور به شکلی است که این سیستم‌ها به جای حمایت از بخش‌های مولدی چون مسکن و کمک به رونق آنها به عنوان قدرتمندترین مانع در برابر این بخش‌ها ظهور کرده و عمیق‌ترین لطمات و خسارات را متوجه اقتصاد کلان و فعالان اقتصادی می‌کنند.
وام مسکن + وام جعاله = ۱۱ تا ۱۷ میلیون تومان
پایگاه خبری راد: در حال حاضر قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن از حدود ۶۸ تا ۷۰ هزار تومان است در نتیجه زوج‌ها با توجه به اینکه در کجای ایران سکونت دارند باید برای گرفتن وام مسکن به علاوه وام جعاله از ۱۱ تا ۱۷ میلیون تومان هزینه اوراق کنند.
نسخه جدید بوگاتی شیرون +تصویر
پایگاه خبری راد: این نسخه جدید بوگاتی شیرون در ماه آگوست سال جاری در رویداد سالانه خودرویی پبل بیچ به نمایش درخواهد آمد.
خدمات پس از فروش «سایپا دیزل» 2 ستاره شد
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شركت خدمات فنی رنا موفق به كسب رتبه 2 خدمات پس از فروش در نیمه دوم سال 1396 شد.
بررسی و رسیدگی دوباره تمام کارت های بازرگانی واردکنندگان
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت تایید کارت بازرگانی بدون اطمینان کامل از هویت متقاضی و احراز شرایط دریافت را ممنوع اعلام کرد و دستور رسیدگی دوباره به تمام کارت های صادره گذشته را صادر کرد.
تلاش مجلس برای تشکیل کمیسیون مشترک خودروسازان و قطعه سازان
پایگاه خبری راد: اجرای خواسته های صنعت قطعه سازی کشور مستلزم برگزاری نشست مشترک با خودروسازان است که انتظار می رود با حمایت مجلس، به زودی یک کمیسیون مشترک تشکیل شود.