05:17 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
رسیدگی مجلس به تحقیق و تفحص از صنعت خودرو تا اواسط مرداد
پایگاه خبری راد: رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور از رسیدگی به این تقاضای تحقیق و تفحص در جلسه علنی مجلس تا اواسط مردادماه خبر داد.
"ویرجین گلکتیک"، گردشگری فضایی را از ایتالیا آغاز می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت "ویرجین گلکتیک" به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد پروازهای فضایی خود را از یک پایگاه فضایی در ایتالیا آغاز کند.
حمایت صحا از پایون ایران در نمایشگاه برق و معدن آفریقا
پایگاه خبری راد: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از حضور شرکت‌های فعال صنایع الکترونیک جهت شرکت در پایون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه برق و معدن آفریقا حمایت می‌کند.
وزیر امور خارجه انگلیس استعفا کرد
پایگاه خبری راد: وزیر امور خارجه انگلیس در پی اختلافاتش با دولت انگلیس بر سر خروج از اتحادیه اروپا از سمت خود کناره‌گیری کرد.
النصره گروهک‌های زیرزمینی داعش در ادلب را به کار می‌گیرد
پایگاه خبری راد: منابع سوری مخالف تاکید کردند، کمپینی که گروه "النصره" برای ریشه‌کن کردن باندهای زیرزمینی داعش در ادلب آغاز کرده، نه تنها منجر به نابودی آنها نمی‌شود بلکه در راستای منافع ترکیه و دیگر کشورها، نیروهای داعش بار دیگر به کار گرفته می‌شوند.
اعمال فشار نتانیاهو برای معافیت یهودیان ارتودکس از خدمت سربازی
پایگاه خبری راد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه عالی این رژیم به منظور تصویب لایحه معافیت یهودیان ارتودکس از خدمت سربازی، مهلت خواست.
دومین کشتی آزادی فردا سفر خود را از ساحل غزه آغاز خواهد کرد
پایگاه خبری راد: هیئت عالی برگزاری تظاهرات‌های بازگشت در نوار غزه اعلام کرد که دومین کشتی آزادی فردا سه شنبه سفر خود از این باریکه به سمت دیگر کشورها را آغاز خواهد کرد.
آغاز برگی جدید در روابط اریتره و اتیوپی با پایان بحران نظامی ۲۰ ساله دو طرف
پایگاه خبری راد: نخست وزیر اتیوپی روز (دوشنبه) همراه با رئیس جمهور اریتره بیانیه اسمره را برای آغاز مرحله‌ای جدید در روابط دو کشور به امضا رساندند.
اعتراضات به تغییر نام کشور در مقدونیه
پایگاه خبری راد: چند هزار تن از مردم مقدونیه در تظاهراتی ضد دولتی علیه سیاست‌های اقتصادی و توافق با یونان با هدف تغییر نام این کشور به مقدونیه شمالی راهپیمایی کردند.
پیشنهاد قطر برای کاهش اعتراضات در مرزهای غزه با اراضی اشغالی
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته قطری بازسازی غزه اعلام کرد، اگر اسرائیل به کارگران غزه اجازه ورود به اراضی اشغالی را دهد، اعتراض‌ها در مرزها و حملات با بادبادک‌های آتش‌زا کاهش خواهد یافت.