01:48 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
آغاز فعالیت‌ پایگاه‌های تابستانی مدارس جنوب تهران از ۲۰ تیر
پایگاه خبری راد: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از آغاز فعالیت ۱۰ پایگاه تابستانه از نیمه دوم تیرماه در مدارس نواحی پنجگانه این منطقه خبر داد.
خطر انقراض در کمین خزندگان استرالیایی
پایگاه خبری راد: اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که تقریبا تمامی گونه‌های خزنده‌ بومی‌ِ استرالیا در فهرست گونه‌های در معرض خطر انقراض هستند.
انضباط بخشی به ساخت و ساز از چالش‌های منطقه ۲۲
پایگاه خبری راد: گرچه ارزی که بانک مرکزی به مسافران می‌دهد حداکثر ۱۰۰۰ یورو بوده و در ظاهر ماجرا رقم ناچیزی است و حتی مورد اعتراض هم قرار می گیرد، اما همین هم کم حاشیه نبوده است.
بررسی مستمر لیست خرید تجهیزاتی بیمارستان‌ها/پیگرد تعزیراتی برای شرکت‌های گران‌فروش
پایگاه خبری راد: رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به نرخ ارز مبادله‌ای تجهیزات و ملزومات پزشکی، از برخورد جدی با شرکت‌های گران فروش و متخلف خبر داد.
پیگیری جدی مافیای سوخت و دام در سیستان / بررسی ایجاد منطقه آزاد سیستان" در دولت
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: مافیای سوخت و دام در منطقه سیستان به طور جدی پیگیری می‌شود و برای این کار بازرس ویژه‌ای اعزام خواهد شد.
خانه اتحادیه در مراحل نهایی مرمت/خیابان لاله‌زار ساماندهی می شود
پایگاه خبری راد: مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت خانه اتحادیه از انجام مراحل نهایی مرمت این خانه تاریخی خبر داد.
برای ثبت قرارداد کار به دفاتر پیشخوان بروید
پایگاه خبری راد: کارگران در تهران از اواخر هفته به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و پس از ثبت قرارداد کار خود، کد رهگیری دریافت کنند.
در معاملات فقط دلار را نبینیم
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه آهن و فولاد تصریح کرد: تعیین قیمت‌های پایه فقط براساس نرخ دلار و قیمت های جهانی نمی‌تواند جوابگوی بازار داخل باشد، چراکه باید ارزش پول ملی کشور حفظ شود و معاملات کالاها را فقط به دلار معطوف نکنیم بلکه باید سایر عوامل را در تعیین قیمت‌های پایه لحاظ کنیم.
جذب بیش از ۵۰ درصد مهارت آموختگان به بازار کار
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۰ تا ۵۰ درصد افرادی که با هدف اشتغال در دوره‌های مهارتی سازمان آموزشهای فنی و حرفه‌ای کشور شرکت می‌کنند، جذب بازار کار می‌شوند.
جدیدترین اظهارنظر وزیر نفت هند درباره واردات از ایران
پایگاه خبری راد: وزیر نفت هند در اظهاراتی اعلام کرد تقاضای این کشور برای نفت و نه فشار جهانی، مشخص خواهد کرد که آیا پالایشگاه‌های هندی به خرید نفت از ایران ادامه خواهند داد.